مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان روز جمعه به ایرنا گفت: ساعت 9 و 58 دقیقه بامداد امروز 2 دستگاه خودروی سواری پراید و مزدا وانت در جاده ، اصفهان سگزی با یکدیگر برخورد کردند که پس از اعلام به اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی واحد امدادی به این محل اعزام شد.
دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه رانندگی هشت نفر شامل 2 زن، چهار مرد و 2 کودک مصدوم شدند که 2 نفر از آن ها به بیمارستان کاشانی منتقل شدند و 6 مصدوم دیگر نیز به دلیل رضایت ندادن برای اعزام به بیمارستان، به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا شدند.
سجزی شهری است در بخش مرکزی اصفهان شهرستان اصفهان که در 35کیلومتری اصفهان قرار دارد.

** واژگونی مینی بوس در اتوبان فرودگاه اصفهان هشت مصدوم برجاگذاشت
همچنین واژگونی یک دستگاه مینی بوس در بزرگراه فرودگاه اصفهان روز چهارشنبه موجب مصدومیت هشت نفر شد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان درمورد این حادثه گفت: این حادثه روز چهارشنبه به اورژانس 115 اعلام و امدادخواهی شد که 2واحد امدادی اورژانس به محل اعزام شدند.
دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه هشت نفر شامل چهار زن و چهار مرد مصدوم شدند که توسط واحدهای امدادی و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان های آیت الله کاشانی و فارابی شهر اصفهان منتقل شدند.
وی ادامه داد: 2 نفر از سرنشینان مصدوم شده به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.
فوریت ‌های پزشکی شهرستان اصفهان با برخورداری از 47 پایگاه شامل 35 پایگاه شهری، 11 پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 260 نفر پرسنل عملیاتی به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.

**واژگونی سرویس مدرسه در بادرود پنج مصدوم داشت
واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید (سرویس مدرسه) در بادرود عصر روز چهارشنبه موجب مصدومیت پنج نفر شد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان درباره این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت 15 و 24 دقیقه عصر روز چهارشنبه به اورژانس 115 اعلام و امدادخواهی شد که دو واحد امدادی اورژانس و یک واحد امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند.
دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه پنج نفر شامل یک زن30 ساله و چهار دختر نوجوان مصدوم و توسط واحدهای امدادی و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.
بادرود با جمعیت حدود 25هزار نفر در فاصله 30 کیلومتری نطنز و 150کیلومتری اصفهان قرار دارد.
گ/7135 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.