به گزارش ایرنا ، متن پیام دکتر اسحاق جهانگیری به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر تأسف انگیز درگذشت عالم جلیل القدر و روحانی پارسا و مردمی حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی مظاهری که عمر بابرکت خود را در راه نشر و ترویج معارف اسلامی و قرآنی و نیز خدمت به مردم صرف نمود، موجب تألم و تأثر گردید.
این ضایعه غمبار را به حوزه های علمیه، مردم شریف استان اصفهان و به ویژه به بیت مکرم ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری از اساتید حوزه علمیه اصفهان و چهره ماندگار تبلیغ این استان که از یک هفته قبل به دلیل خونریزی در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شده بود، پنجشنبه شب دعوت حق را لبیک گفت.
برگزاری دعای ابوحمزه ثمالی در طول بیش از 60 سال، تأسیس دانشگاه قرآن و معارف اسلامی، تأسیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان، رئیس و مؤسس دارالقرآن الکریم استان اصفهان، تلاش برای تأسیس انجمن خیریه مددکاری امام زمان (عج) و موسسه خیریه ابابصیر اصفهان، فعالیت های گوناگون در زمینه نشر و ترویج معارف دینی، تحمل زندان و مبارزه با رژیم شاهنشاهی از جمله فعالیت های این چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان است.
پیکر این عالم جلیل القدر صبح فردا ( شنبه ) از مسجد سید اصفهان تشییع و در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده می شود.
سیام 1053**1368 / 2093 ** حمید شریفی کیا** انتشار: خیراله شفیعی ** بازنشر: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.