به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: بی توجهی نسبت به عملکرد مطلوب مسئولان در رده های مختلف به دور از انصاف است زیرا برخی مسئولان با دقت و صادقانه به مردم خدمت می کنند و نباید زحمات آن ها مورد بی مهری و انتقاد قرار گیرد.
وی تاکید کرد : دشمن این بار همانند گذشته به هدف خود نرسید زیرا مردم پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و با چنین پشتوانه ای دشمنان قادر به تحقق اهداف خود نخواهند بود.
وی ادامه داد: آل سعود، آمریکا و منافقین سه ضلع تشکیل دهنده فتنه امسال بودند که از بستر نارضایتی مردم برای براندازی نظام استفاده کردند و با تحریک احساسات برخی از افراد را به اغتشاش دعوت کردند اما مردم فتنه را خفه کردند.
حجت الاسلام رشیدیان همچنین به سالروز فرار شاه از ایران اشاره کرد و گفت: این اتفاق زمینه ساز امیدواری مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی شد وعاقبت دیکتاتوری و ظلم به مردم شکست و فرار است.
وی توهین به مقدسات، حکومت خشن و خفقان، وابستگی به کشورهای استکباری و بی توجهی به مردم و نبود پشتوانه مردمی را از جمله عوامل شکست حکومت شاه در ایران دانست و گفت: حکومت ها باید مشروعیت داشته باشند که ولایت فقیه که برگرفته از دستورات دینی است در راس حکومت جمهوری اسلامی قرار گرفته و به این نظام مشروعیت بخشیده است.
شهرستان تیران وکرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار گرفته است.
ت. 7131 / 6022 خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.