به گزارش ایرنا، این دو بخش در مساحت سه هزار متر مربع در حدود یک ماه با هزینه حدود 2 میلیارد ریال نوسازی و بهسازی شد و تعداد تخت های بخش جراحی مردان به 33 تخت و بخش جراحی زنان به 34 تخت رسید.
مدیر بیمارستان شهید مطهری فولاد شهر روز یکشنبه در مراسم افتتاح بخش های جراحی این بیمارستان گفت: این بیمارستان اهدافی مانند استانداردسازی، رضایتمندی و کاهش مصرف انرژی را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا به اجرای طرح های نوسازی و بهسازی برخی از بخش ها پرداخته است.
علیرضا آجدانی افزود: از جمله این طرح ها می توان به نوسازی و بهسازی ساختمان آزمایشگاه و اتاق عمل و راه اندازی دستگاه یاگ لیزر (YAG Laser) اشاره کرد.
وی با اشاره به ارتقای رشد 164 درصدی عملکرد واحدهای مختلف بیمارستان در سال گذشته، اظهار کرد: از طرفی این بیمارستان با افزایش تعداد مراجعه کنندگان و محدویت منابع مالی مواجه است بطوریکه تعداد نسخه های پزشکان در ماه از سه هزار به 10 هزار نسخه افزایش یافته است.
آجدانی همچنین با بیان اینکه این منطقه کمبود واحدهای مراقبت ویژه (ICU) دارد، تصریح کرد: ایجاد و راه اندازی این واحدها در بیمارستان ها نیازمند حمایت بیشتر است.
وی همچنین برخی از اهداف و برنامه های سال 96 بیمارستان شهید مطهری را ایجاد واحد مراقبت های ویژه، بازتوانی قلب، انتقال پیل خورشیدی به برق، بازسازی اورژانس و احداث کلینیک سالمندان عنوان کرد.
فرماندار لنجان نیز در این مراسم نیز با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: با اجرای این طرح بیشتر مردم ایران بیمه سلامت شده اند و پرداخت از جیب آنها برای هزینه های درمانی کاهش بسیاری یافته است.
سید محسن سجاد افزود: بیمارستان شهدای لنجان سه سال گذشته وضعیت چندان مطلوبی نداشت اما اکنون و با اجرای طرح تحول نظام سلامت بساری از بخش های آن بازسازی و نوسازی شده و به وضعیت خوبی ارتقا یافته است.
وی همچنین با تاکید بر اینکه باید به مردم امید بدهیم، گفت: هرکسی که مردم را نا امید کند به امنیت ملی کشورمان خدشه وارد کرده است.
فرماندار لنجان با بیان اینکه همه شاخص ها در کشور امیدوار کننده است، افزود: ایران در دنیای پر متلاطم کنونی در بیشتر شاخص ها مانند امنیت، رشد اقتصادی، کنترل تورم، ثبات اقتصادی و حرکت به سمت خودکفایی گندم جایگاه مطلوبی دارد.
سجاد با اشاره به انتخابات 96 نیز تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات ضامن اقتدار، مشروعیت و جایگاه بین المللی کشورمان است.
بیمارستان شهید مطهری وابسته به ذوب آهن اصفهان در سال 1368 در فولادشهر تجهیز و راه اندازی شد.
این بیمارستان دارای 120 تخت فعال و بخش های اتاق عمل، جراحی زنان و مردان، داخلی مردان، زایمان، اطفال، مراقبت های ویژه و اورژانس است.
شهرستان لنجان با 250 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
گ/3011 / 6022 خبرنگار: آسیه معینی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.