در این مسابقات که در پیست موتور سواری ورزشگاه بزرگ (نقش جهان) اصفهان و در رده‌های پیشکسوتان و جوانان برگزار شد ۳۴ موتورسوار شرکت داشتند. 

در مسابقات ۴۵۰ سی‌سی پیشکسوتان که با شرکت ۶ موتور سوار برگزار شد هادی بدیعی، عباس رجایی و اسماعیل محسنی هر سه از اصفهان به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

همچنین در پیکارهای ۲۵۰ سی‌سی این رده سنی که با حضور ۶ شرکت کننده ، سعید کریم زاده از اصفهان، مهدی اسلامی از گلپایگان و کمال هادیان از شاهین‌شهر به ترتیب در رده های اول، دوم و سوم قرار گرفتند.

در رقابت های ۲۵۰ سی‌سی رده سنی جوانان که ۱۱ موتورسوار در آن حضور داشتند، کریم علی یاری از اصفهان اول شد، محمد کریم‌زاده از اصفهان بر سکوی دوم ایستاد و امیرحسین صالحی از اصفهان عنوان سوم را به خود اختصاص داد. 

در مسابقات ۴۵۰ سی‌سی این رده سنی  که با ۱۱ شرکت کننده برگزار شد عرفان موذنی، سهیل محبی و مهدی رضوانی هر سه از اصفهان به ترتیب عنوان های اول، دوم و سوم را به دست آوردند. 

نفرات اول و دوم این رقابت ها به عنوان نمایندگان اصفهان در مسابقات قهرمانی موتور کراس کشور که نیمه اول شهریور در تهران برگزار می شود، شرکت خواهند کرد. 

۲۰۹۳  /6026/

      

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.