به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی کرامتی روز دوشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از40 نفر از بانوان شاخص گلپایگان در سالن اجتماعات آیت الله محمدی این شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به برکت انقلاب، زنان کشور در عرصه های مختلف رشد علمی و پژوهشی با رعایت ارزش های اسلامی حضوری فعال دارند که این دستاورد، قابل مقایسه با گذشته نیست.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار زنان در دوران پیروزی و تداوم انقلاب افزود: در زمینه تحصیل و رتبه های برتر، بیش از نیمی از ظرفیت مراکز آموزش عالی را زنان به خود اختصاص داده اند.
امام جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه فرهنگ غرب به دنبال از بین بردن ارزش های غنی اسلامی جامعه است، افزود: زنان باید با هوشیاری در مقابل هجمه دشمنان بایستند.
کرامتی به تجلیل40 نفر از بانوان شاخص گلپایگان اشاره کرد و گفت: این موضوع نشان از توانمندی و جایگاه زنان پس از پیروزی انقلاب در این شهرستان دارد و انتظار می رود مسوولان برای رشد و ارتقای جایگاه آنان با رعایت موازین اسلامی، تلاش کنند.
در این مراسم با حضور مسوولان40 نفر از بانوان شاخص این شهرستان در عرصه های هنری، فرهنگی، ورزشی،علمی، صنعتی، اشتغال و کارآفرینی با اعطای لوح سپاس و هدیه تجلیل شدند.
دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیش از80 عنوان برنامه شاخص و متنوع فرهنگی و اجتماعی در شهرستان گلپایگان در حال اجراست.
شهرستان گلپایگان در180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6027/7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.