به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نوری همدانی روز پنجشنبه اعلام کرد که این مرجع تقلید در دیدار با جمعی از طلاب و دانشجویان تهران باتاکید بر ضرورت مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی افزود: مردم ناراحت هستند وقتی می‌شنوند فلان آقا چند هزار میلیارد اختلاس می‌کند و عده ای در رنج هستند، دستگاه قضایی باید هرچه سریعتر به پرونده مفسدان اقتصادی رسیدگی کند و به مردم گزارش دهد.
وی با بیان این که مراجع و علما در برابر فشارهای اقتصادی به مردم هرگز سکوت نکرده اند گفت: بنده مکرر از مسئولان محترم اجرایی چه به صورت خصوصی و چه عمومی نه تنها تذکر بلکه خواهش کردیم به وضع مردم رسیدگی کنید، چراکه مردم در رنج هستند.
این مرجع تقلید بر ضرورت مدیریت و نظارت صحیح بر بازار تاکید کرد و ادامه داد:بسیاری از مشکلات معیشتی ربطی به تحریم ندارد، با مدیریت صحیح و نظارت بر بازار و قیمت ها مشکلات حل می شود
آیت الله نوری همدانی ادامه داد: مردم اگر بدانند تبعیض نیست، بی عدالتی نمی شود و مسئولان در تلاش برای حل مشکلات کشور هستند، به طور قطع تحریم را تحمل کرده و مانند همیشه از نظام و انقلاب حمایت می کنند.
وی مردم ایران را دوستدار انقلاب و متکی بر ایمان دانست و بیان کرد: مردم ایران چون متکی بر ایمان هستند و انقلاب را دوست دارند و دشمن شناس هستند، هیچگاه زمینه را برای جولان آمریکا و ایادی آنان فراهم نخواهند کرد.
آیت الله نوری همدانی با اشاره به این که حفظ نظام اسلامی واجب است، تصریح کرد: مسئولان اقتصادی با مردم صادقانه صحبت کنند و هرچه سریع تر به مشکلات اقتصادی آنان رسیدگی نمایند.
وی همچنین با محکوم کردن هر گونه مذاکره با آمریکا، گفت: چطور عده ای این همه ظلم و جنایت را از آمریکا علیه مردم ایران می بینند باز از مذاکره با آمریکا دم می زنند.
7404/ 1175/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.