به گزارش عصر یکشنبه ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی در دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم افزود: این انقلاب و نظام خون بهای هزاران شهید است لذا باید به هر قیمت که شده از آن حفاظت کرد و از ارکان آن یعنی اسلام، ولایت فقیه و مردم محافظت نمود.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است گفت: تمام همت مسئولان باید رفع مشکلات باشد.
آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: در این میان عده ای هم به جای این که مرهم باشند نمک به زخم می زنند، مردم وقتی می بیند که یک مسئول می آید مشکلات آنها را کتمان می کند به ناراحتی آنها افزوده می شود.
وی ادامه داد: درست است دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده و بی رحمانه هم مشغول است، اما باید توجه داشت مدیریت مسئولان کشور ما هم ضعیف است؛ هیچ اشراف و نظارتی بر خدمات و کالا وجود ندارد؛ آنان نباید از تذکر و انتقاد دلسوزانه برآشفته شوند.
وی گفت: روزانه افراد زیادی برای ما نامه می نویسند یا به دفتر مراجعه می کنند و بسیار ناراحت و نگران از معیشت و اقتصاد هستند و از علما و مراجع و حوزه می خواهند دست کم وضع موجود را تذکر دهند.
آیت الله نوری همدانی همچنین خاطرنشان کرد: چند سال کشور معطل برجام شد که نتیجه آن باعث زبان درازی دشمن گردید و الان هم عده ای بحث مذاکره مجدد با آمریکا را مطرح می کنند که این تفکر بی تردید خیانت است.
وی افزود: نباید مسائل حاشیه ای مطرح شود همگان باید با وحدت وهمدلی به فکر مقابله با دشمن باشند.
وی گفت:باید از میدان دادن به دشمن جلوگیری کنیم ومسئولان با پیروی ازرهبر معظم انقلاب و آرمان و سفارش های امام راحل مشکلات را حل کنند.
1175 / 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.