به گزارش ایرنا، در نماز جمعه این هفته قم آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری، سید مهدی صادقی استاندار قم و بسیاری دیگر از شخصیت های برجسته حوزوی و مسئولان دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

** مراسم نماز جمعه این هفته قم با قرائت آیات کلام الله مجید توسط حاج مهدی فروغی از قاریان بین المللی قرآن کریم آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی به بیان احکام شرعی پیرامون موضوع لزوم احترام به بارگاه امامزادگان پرداخت.

** مصلای قدس امروز به مناسبت رحلت جانگداز حضرت فاطمه معصومه (س) با پرچم های عزا سیاه پوش شده بود و مداحان اهل بیت در این مراسم به ذکر مصیبت پیرامون شخصیت ایشان پرداختند.
حضرت فاطمه معصومه (س) در روز دهم ربیع الثانی سال ٢٠١ هجری قمری در قم دعوت حق را لبیک گفت.

** در این مراسم نمازگزاران با سر دادن شعارهایی یاد حماسه 9 دی را گرامیداشتند و بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در رابطه با دعوت از مردم برای حضور در آیین های دهه بصیرت قرائت شد.
در روز نهم دی ماه سال 88 مردم تهران و سایر استان های کشور در اعتراض به فتنه ایجاد شده پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به خیابان ها آمدند و شکوه بصیرت و حضور حماسی خود را در دفاع از نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند؛ نهم دی ماه از آن پس به نام روز میثاق امت با ولایت و از نهم تا 19 دی ماه به نام دهه بصیرت نامگذاری شد.
7405/ 1175 خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.