به گزارش ایرنا از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی روز چهارشنبه در دیدار با فرماندهان و نیروهای مستقر ارتش در استان قم، دین‌ستیزی و دین‌زدایی را نقشه‌های راهبردی طاغوتیان دانست و ادامه داد: کسی که عبد خداست نمی تواند عبد طاغوت و شیطان باشد و ارتش جمهوری اسلامی نیز که می‌خواهند عبد خداوند متعال باشند به همین علت مقابل طاغوت ایستاده است.
آیت الله سعیدی با اشاره به حضور روحانیون در میان نیروهای ارتشی، افزود: این افراد با تبلیغ آموزه‌های دینی موجب ارتقای بصیرت و معنویت نیروهای ارتش شده‌اند.
تولیت حرم مطهر مطهر کریمه اهل‌بیت(س)، دشمن‌شناسی را یکی از دستورات الهی برشمرد و گفت: خداوند متعال خط راهبردی حق را از ابتدای خلقت برای بشریت به‌خوبی تعیین کرده است که اگر این خط را دنبال کنیم به سعادت در دنیا و آخرت خواهیم رسید.

** خروجی فعالیت‌های ورزشی باید تقویت منش پهلوانی باشد
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) همچنین روز چهارشنبه در دیدار با مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان قم، کشف استعدادهای درونی جوانان را از رسالت‌های مهم مسئولان برشمرد و گفت: خروجی فعالیت‌های ورزشی باید سالم‌سازی بدن و روح، بالا بردن غیرت دینی و تقویت منش پهلوانی جوانان باش و اگر کشوری بتواند با این نگاه جوانان خود را تربیت کند می‌تواند به یک جامعه توانمند و سالم برسد.
آیت الله سعیدی، با بیان اینکه دشمنان برای ضربه‌زدن به جوانان متمرکز شده‌اند، تصریح کرد: جوانان می‌توانند بستر تعالی یک جامعه را فراهم سازند به همین علت تعالی جوانان موجب تعالی جامعه می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه روحیه ورزشی باید به درستی در میان ورزشکاران ترویج شود، عنوان کرد: اگر فردی با روحیه ورزشی درست تربیت شود در جریان‌های مختلف سیاسی و اقتصادی نیز عملکرد درستی خواهد داشت.

** نیمه شعبان از جمله مهم‌ترین مناسب‌های تاریخ شیعه است
وی همچنین در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان قم، نیمه شعبان را از جمله مهم‌ترین مناسب‌های تاریخ شیعه دانست و اظهار کرد: حماسه‌های حسینی و مهدوی پیوند معناداری با یکدیگر دارند و ما باید این معنا را درک و باور کنیم.
وی از حضرت علی‌اکبر(ع) به‌عنوان الگوی جوانان متدین ایران اسلامی نام برد و تاکید کرد: حرکت در مسیر خودسازی و تلاش برای ساخت کشور 2 مولفه است که باید مورد توجه جوانان جامعه قرار گیرد و با همت و کسب اطلاع، دانش و تجربه مورد نیاز به‌خوبی در این امور نقش‌آفرینی کنند.
آیت الله سعیدی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، جوانان را مخاطب اصلی خود قرار دادند ادامه داد: اگر به دنبال این هستیم که کشور از توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن از جمله رسانه‌های استکباری در امان بماند باید به جوانان فرصت داده و بستر نقش آفرینی آنها را فراهم کرد.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.