اخبار مرتبط

به گزارش ایرنا ، کریم قرایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با ایجاد ارتباط امن با این دفاتر، انجام 28 خدمت با قابلیت الکترونیکی به آنها واگذار شده و مشترکین و بهره برداران می توانند با مراجعه به نزدیک ترین دفاتر طرف قرارداد به محل سکونت خود، خدمات مورد نظر را پیگیری کنند.
وی اظهار داشت: مشترکین می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد درخواست های خود از شرکت آب منطقه ای اردبیل را ارائه و پاسخ خود را دریافت کنند و در این مراجعه بعد از دریافت کد اشتراک و کد رهگیری می توانند با مراجعه به پورتال سازمان به آدرس www.ARRW.ir از وضعیت درخواست ها و خدمات شرکت خبردار شوند.
قرایی با بیان اینکه بحث الکترونیکی کردن خدمات دستگاه های اجرایی به مردم جزو برنامه های دولت و تاکیدات رییس جمهوری می باشد، افزود: شرکت آب منطقه ای اردبیل با برقراری این ارتباط جزو شرکت های پیشگام در این امر می باشد.
6018/6016
انتهای پیام

اخبار مرتبط

آب و هوا

نظرات و دیدگاه ها

مسیولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آن هاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.