آتش سوزی در بازار مرکزی تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع سانحه آتش سوزی در بازار مرکزی تهران ( سرای سلطانی) خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه آتش سووزی که همزمان با شروع طوفان در تهران اتتفاق افتاده بود گفت:در ساعت ۱۹:۴۸ شب گذشته حادثه آتش سوزی در بازار مرکزی تهران، سرای سلطانی به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش در بازار سرای سلطانی کاملا شعله ور و در حال سرایت به اطراف بود افزود: سقف های شیروانی قدیمی سرای سلطانی به دلیل آتش سوزی تخریب شده بود و آتش به انباری یک پاساژ کناری که مملو از پیچ، مهره، واشر و دیگر مواد قابل اشتعال بود سرایت کرد. ملکی افزود: آتش نشانان از چند طرف عملیات را آغاز و پس از ساعت ها تلاش موفق شدند آتش را کنترل و از سرایت آن به مغازه های اطراف جلوگیری کنند. وی گفت: آتش نشانان پس از لکه گیری و ایمن سازی محل را در ساعت ۲۳:۲۰ برای بررسی علت وقوع این آتش سوزی در اختیار کارشناسان سازمان آتش نشانی قرار دادند. منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید