life

اولین شماره فصلنامه «راهبرد ارتباطات» با مدیرمسئولی و سردبیری آرش محبی و آثار و گفتگوهایی از دکتر رسول بابایی، دکتر رها خرازی آذر، احمد نقیب زاده، آلکس مارلند، کن کاسگروف، پرویز امینی، دکتر محسنی و... منتشر شد. جی پلاس؛ این شماره فصلنامه راهبرد ارتباطات به «برندسیاسی» پرداخته و پیام محوری بخش‌های متنوع مجله این است که برند سیاسی چیست و چگونه باید از آن به عنوان یک راهبرد برای ارتباطات و کنش‌های احزاب و شخصیت‌های سیاسی استفاده کرد. آرش محبی سردبیر راهبرد ارتباطات در سرمقاله اولین شماره این مجله، نداشتن راهبرد و ضعف در طراحی آن را یکی از مشکلات جامعه ارتباطی کشور عنوان کرده و نوشته که «برند» چگونه می‌تواند در قامت یک راهبرد، فعالیت‌های ارتباطی و رسانه‌ای در هر حوزه از جمله سیاست را سازماندهی کند و با دور زدن ترافیک پیام حاکم بر جامعه امروز، ارتباط موثری با مخاطبان برقرار کند. در بخش های مختلف این شماره به چیستی برند سیاسی، قوانین برند سیاسی،برند سیاستمداران، برند احزاب و مدیریت برندها با رویکرد تحلیلی آموزشی اشاره شده است. در این شماره مقاله مفصلی از رسول بابایی با موضوع قانون‌های برند سیاسی در ایران منتشر شده است. بابایی در این مقاله با نگاهی به فعالیت بازیگران سیاسی و همچنین تجربه‌های برندسازی در حوزه تجاری و تلفیق آنها ۲۲ قانون کاربردی برای فعالیت بازیگران سیاسی در ایران از منظر برند ارائه کرده است.بخش چهارم این شماره فصلنامه راهبرد ارتباطات به مصاحبه‌های ویژه اختصاص دارد. اولین مصاحبه این بخش با دکتر رها خرازی آذر درباره نقش برندسازی در ارتباطات دیپلماتیک است. مصاحبه ویژه دوم این بخش با دکتر کن کاسگروف انجام شده است. کاسگروف در این مصاحبه مفصل به تکنیک‌های برندسازی سیاسی که نامزدهای انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا از آنها استفاده می‌کنند، اشاره کرده است. وی درباره برندحسن روحانی و محمود احمدی نژاد هم تحلیل جالبی دارد. قیمت این فصلنامه ۱۰ هزار تومان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه فصلنامه راهبرد ارتباطات با شماره ۲۶۴۰۹۰۷۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

کدخبر: 539917
ارسال نظر

موضوعات داغ