محمد اقوامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا شعب تعزیرات حکومتی در میاندوآب و ارومیه، قاچاقچی 70 هزار نخ سیگار قاچاق، بیش از 2 هزار متر پارچه و سه هزار و 800 ثوب شال و 28 هزار و 900 لیتر سوخت را علاوه بر ضبط کالا جریمه کردند.
وی اضافه کرد: 70 هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه خودرو عبوری در میاندوآب کشف و متهم این پرونده پس از ارجاع پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی، علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت 770 میلیون و 600 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
وی بیان کرد: قاچاق 2 هزار و 68 متر پارچه و سه هزار و 840 ثوب شال زنانه دیگر پرونده این هفته بود که شعبه ششم ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز ارومیه، متهم را علاوه برضبط کالا به پرداخت 761 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: قاچاقچی دیگری که قصد داشت 28 هزار و 900 لیتر گازوئیل را با استفاده از چند تانکر جابجا کند، به شعبه تعزیرات حکومتی ارومیه ارجاع شد.
اقوامی افزود: متهم این پرونده علاوه بر ضبط مواد سوختی کشف شده به نفع دولت به پرداخت 546 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان های دخیل با قاچاق کالا و ارز به شمار می رود و سالانه میلیاردها ریال جریمه برای متخلفان این بخش صادر می شود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.