احمد مجرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اجرای این طرح تعداد تراکتورهای فعال و مصرف کننده واقعی سوخت در این منطقه به 19 هزار دستگاه رسید.
وی بیان کرد: طرح راستی آزمایی سهمیه سوخت تراکتورها در راستای سهولت در تخصیص این سهمیه و شناسایی مالکان واقعی تراکتورهای ساکن در همه روستاهای منطقه از ماه های پایانی سال گذشته آغاز شده و از ابتدای سال جاری سهمیه اختصاصی خود را دریافت می کنند.
وی اضافه کرد: در سه ماه نخست امسال با اجرای این طرح 27 میلیون لیتر سوخت تراکتورها توزیع شده و افزون بر یک میلیون لیتر نیز صرفه جویی شده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه بیان کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری، چهار میلیون و 300 هزار لیتر نفت گاز در این راستا صرفه جویی شود.
مجرد گفت: فرمانداران، بخشداران و تعاونی های روستایی منطقه شمال آذربایجان غربی در اجرای این طرح همکاری و تعامل خوبی داشتند که قابل قدردانی است.
به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق 37 گانه کشور بوده و شهرستان های ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء الدین، ماکو، شوط ، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی 250 کیلومتر را پوشش می دهد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.