اخبار مرتبط

کوروش مصطفوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه در راستای طرح توسعه شبکه دولت و گسترش دولت الکترونیک توسعه می یابد.
وی اضافه کرد: با بهره برداری از فاز دوم این طرح امکان ارسال مکاتبات الکترونیکی به وزارتخانه ها به صورت مستقیم از درون سامانه ' سیماد 3 ' امکان پذیر می شود.
وی با اشاره به اینکه بهره برداری از سامانه ' سماد ' موجب کاهش هزینه ها می شود، ادامه داد: همچنین با استفاده از این سامانه مکاتبات اداری بین دستگاه های اداری استان از حالت سنتی و کاغذی خارج شده و از این پس مکاتبات اداری به صورت الکترونیکی انجام می شود.
مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه سامانه ' سماد ' موجب تسریع در فرآیند پاسخگویی می شود، بیان کرد: با اجرای این طرح کلیه مکاتبات اداری از طریق این سامانه صورت می گیرد و در اسرع زمان می توان در جریان آخرین فرآیند مکاتبات و نحوه ارجاع آنها قرار گرفت.
مصطفوی ادامه داد: توسعه دولت الکترونیک یکی از ارکان مهم برنامه های دولت تدبیر و امید است و این طرح به عنوان نرم افزار مصوب ارسال مراسلات شبکه دولت بین ادارات استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی اضافه کرد : به منظور تسهیل دسترسی نهادها و شرکت های بخش خصوصی امکان اتصال به شبکه دولت و سامانه های مربوطه راه اندازی و به کلیه سازمان ها مجوز مربوطه ابلاغ شده است.
به گزارش ایرنا فاز نخست طرح سیماد 3 در دهه فجر 1396 به حضور مسوولان استان به بهره برداری رسید.
به منظور بهره برداری از این طرح راهنمای ارسال مکاتبات به وزارتخانه های کشور، طی مکاتباتی در اختیار کلیه ادارات آذربایجان غربی قرار می گیرد.
در فاز سوم طرح سیماد 3 امکان ارسال و دریافت مکاتبات به بیش از 14 هزار دستگاه اجرایی و حتی نهادهای خصوصی مرتبط با دولت در سراسر کشور میسر می گردد.
8135/3072
انتهای پیام

اخبار مرتبط

آب و هوا

نظرات و دیدگاه ها

مسیولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آن هاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.