فرماندار پیرانشهر گفت: اعزام دانش آموزان شین آبادی برای درمان به خارج بسته به نتیجه کمیسیون پزشکی است.

ترابی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذرباجان غربی سید علی ترابی در خصوص مسئله اعزام دانش آموزان شین ابادی به آلمان برای مداوا با بیان اینکه اعزام دانش آموزان شین آبادی به خارج شایعه نیست و دردست بررسی است تصریح کرد:استاندار در 28 اسفند با دانش آموزان شین آبادی و خانوادهایشان ملاقات داشته و توسط دکتری ایرانی الاصل و مقیم المان معاینه شدند و پس از دیداری که با وزیر بهداشت داشتند مقررشد بعد از امتحانات خرداد دانش اموزان معاینه مجدد شوند و پس از تشخیص نهایی بیمارستان و کمیسیون پزشکی دانش آموزانی که امکان معالجه در داخل کشور برایشان مهیا نیست برای مداوا به خارج از کشور اعزام شوند.

وی با بیان اینکه حال عمومی 14 دانش آموزان شین ابادی خوب است تصریح کرد: شدت جراحات  12 نفر از دانش آموزان بیشتر است که موضوع درمان انها ادامه دارد.

ترابی با بیان اینکه استاندار تلاش زیادی برای بهبود شرایط این دانش اموزان انجام داده گفت: دانش آموزان همگی در حال تحصیلند 14 نفر که شرایط بهتری دارند در مدارس عادی و 12 نفر دیگر در مدرسه مخصوصی در حال تحصیلند و از امکانات آموزشی بهره مندند.

وی ادامه داد: همچنین بیمه و هزینه ایاب و ذهاب انها در هر بار سفر به تهران رایگان بوده و دولت دیه همه دانش آموزان را پرداخت کرده است.

به گزارش ایسنا؛ در 15 آذر سال 1391 آتش بخاری به جان دانش اموزان دبستان انقلاب اسلامی روستای شین‌آباد پیرانشهر افتاد که 28 دانش آموز دچار حریق شدند و از این تعداد 2 نفر از دانش آموزان بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست دادند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.