به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس اظهار کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف همواره توطئه های دشمنان را طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی خنثی کرده است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.
وی گفت: مقام معظم رهبری پیش از این بیان کرده بودند که دشمنان قصد بر هم زدن امنیت و ایجاد فتنه و آشوب را در کشور دارند و اینکه دشمنان با سوء استفاده از مسایل اقتصادی می خواهند مردم را از این نظام مایوس کنند؛ ایشان برنامه ریزی های دشمنان را پیش بینی و بیان کرده بودند.
خطیب جمعه سلماس ادامه داد: مطالبه های مردم باید شنیده شود و مسئولان نیز برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند تا خواسته های مردم مورد سوء استفاده دشمنان نظام قرار نگیرد.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه خیانت‌های رژیم پهلوی از تاریخ کشور پاک نمی‌شود، افزود: استقامت و قیام مردم در برابر حکومت پهلوی و آمریکای جنایتکار موجب فرار شاه و پیروزی انقلاب اسلامی در جهان شد و این روز در تاریخ انقلاب اسلامی بیاد ماندنی است.
امام جمعه سلماس به سالروز شهادت شهید نواب صفوی و یارانش اشاره کرد و گفت: این انسان های شجاع و با ایمان به استقبال شهادت رفتند و به برکت خون این شهدا انقلاب اسلامی مسیر اصلی خودش را پیدا کرد .
حجت الاسلام موسوی در پایان ضمن تشکر از دادگستری و نیروی انتظامی سلماس در دستگیری به موقع و اجرای بی وقفه حکم قصاص قاتل خانوادگی در این شهرستان، افزود: تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضا به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، نشانه اقتدار، نظم و انضباط در جامعه است.
به گزارش ایرنا وحدت کلمه ملت ایران در بخشی از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم قم اینچنین تبیین شده است: ' حرف همیشه‌ی ملّت عزیز ما، قشرهای ما، شهرهای مختلف ما، جوان های ما، حرف انقلاب و نظام اسلامی ایستادگی در مقابل زورگویی و زیر بار تحمیل قدرت ها نرفتن است'.
نماز عبادی سیاسی جمعه در روز جاری با حضور اقشار مختلف مردمی سلماس در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برپا شد.
7156/3072
** خبرنگار: جمال فرخیان ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.