یوسف قربانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دیدار تیم آذربایجان‌غربی ست‌های اول، چهارم و پنجم را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۱ پیروز شد ولی ست‌های دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و  ۲۹ بر ۲۷ به حریف واگذار کرد.

وی بیان کرد: والیبالیست‌های جوان و باانگیزه استان با چهار برد متوالی به عنوان سرگروه، صعود خود به جمع چهار تیم برتر را قطعی کردند ولی روز گذشته با قبول شکست در دیدار نیمه‌نهایی مقابل البرز نتوانستند راهی فینال شوند.

وی ادامه داد: مسابقات والیبال جوانان پسر کشور از  ۱۹ تا ۲۵ مردادماه جاری در سالن سه هزار نفری علامه امینی شهرستان سراب در آذربایجان‌شرقی برگزار شد و تیم‌های البرز و مازندران نیز دیدار فینال این مسابقات را برگزار کردند.

قربانی بیان کرد: در این‌ مسابقات ۱۰ تیم در ۲ گروه پنج تیمی از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، تهران، توابع تهران، مازندران، گلستان، اصفهان، لرستان، البرز و خراسان رضوی حضور داشتند.
احمد معصوم‌پور کمک‌مربی و مرتضی ملکی به عنوان سرپرست در کنار یوسف قربانی به عنوان سرمربی، تیم والیبال جوانان آذربایجان‌غربی را در این مسابقات همراهی کردند.

سال گذشته تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه به نمایندگی از آذربایجان‌غربی با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل پیکان تهران در دیدار فینال رقابت‌های لیگ برتر کشور بر سکوی قهرمانی ایران ایستاد.

۳۰۷۲/۷۱۵۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.