معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بر لزوم هدایت منابع به سمت پروژه های اشتغالزا و دارای زنجیره ارزش افزوده در بخش کشاورزی تاکید کرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، رضا حسینی در جلسه بررسی منابع اعتباری استان برای توسعه بخش کشاورزی استان که صبح امروز در محل استانداری برگزار شد، گفت: هدف ما مدیریت و استفاده بهینه از منابع اعتباری استان در جهت اجرای پروژه های اشتغالزا و دارای زنجیره ارزش افزوده در بخش کشاورزی است.
وی افزود: بانک های استان لازم است در ابتدای سال که به سال "رونق تولید" نامگذاری شده، سیاست ها و ظرفیت های خود را در رابطه با تامین مالی پروژه های بخش کشاورزی اعلام کنند تا از این منابع در اجرای پروژه های دارای ظرفیت اشتغالزایی بالا و مکمل زنجیره ارزش افزوده در بخش کشاورزی استفاده شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت هدایت منابع به سمت پروژه های موثر بخش کشاورزی افزود: توسعه کشت های گلخانه ای، احداث گاوداری های صنعتی و ایجاد شبکه حمل و نقل محصولات کشاورزی در استان از جمله پروژه هایی است که هدایت منابع به سمت این قبیل پروژه ها، اشتغالزایی و زنجیره ارزش افزوده را بدنبال خواهد داشت.
حسینی در ادامه گفت: تاکنون منابع زیادی در حوزه کشاورزی هزینه شده که بعلت عدم هدفگذاری و سیاستگذاری های علمی، نتیجه بخشی چندانی نداشته است؛ لذا در صدد هستیم با کار کارشناسی و علمی، ضمن اصلاح و بهبود ساختار تامین مالی پروژه های بخش کشاورزی، از منابع موجود به بهترین نحو در جهت توسعه و پیشبرد پروژه های مکمل زنجیره ارزش افزوده استفاده کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.