مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: بالا بردن تاب آوری اجتماعی و اقتصادی برای ایجاد خودباوری در بین مردم لازم و ضروری است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، شهلا تاجفر در جلسه شورای فرهنگ عمومی که صبح امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه برگزار شد گفت : در سیل اخیر در برخی استانهای کشور این امر مشخص شد که تاب آوری اجتماعی در بین مردم وجود دارد لذا باید به تاب آوری اقتصادی نیز بیش از پیش پرداخته شود که مردم در زمان تحریم و بروز مشکلات اقتصادی بتوانند بر مشکلات غلبه نمایند.
وی بابیان اینکه آذربایجان غربی به لحاظ نیروی انسانی توانمند به شمار می آید، گفت: باید برای استفاده از این توانمندیها زمینه سازی و برنامه ریزی های لازم انجام شود.
مدیرکل دفتراموراجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی با انتقاد از اینکه به لحاظ قدمت تاریخی و وجود صنایع دستی و تنوع غذای محلی در استان شاخص است ولی متاسفانه محلی برای برپایی نمایشگاه دائمی و عرضه محصولات وجود ندارد ، افزود: امروز در تمامی خانواده ها حداقل یک بانو توانمند و هنرمند وجود دارد که مهارت لازم را کسب کرده اند و ضروریست با فراهم کردن زمینه برای این بانوان توانمند و هنرمند و ایجاد بازارچه ها و نمایشگاههای دایمی ، تولیدات این قشر را نیز به نمایش و فروش بگذاریم.
تاجفر اضافه کرد: امسال ۴میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی بازارچه فروش محصولات تولیدی زنان در تکاب اختصاص یافته که بزودی شاهد افتتاح این بازارچه خواهیم بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.