به گزارش ایرنا در این دیدار که با حضور نزدیک به ۲ هزار تماشاگر در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد، معین رحیمی، عطا زراعتگر، بهرام فرید، امیرخداپرستی، سجاد سیفی نیا، فرهاد پیروت پور، عبدالرضا علیزاده (لیبرو) برای شهرداری ارومیه به میدان رفتند که پس از 180 دقیقه بازی، سه ست را به تیم پیام مشهد واگذار کرده و تنها در 2 ست به برتری رسیدند.
تیم شهرداری ارومیه در ست های اول و چهارم با نتایج 25 بر 17 و 25 بر 23 به برتری رسید ولی در ست‌های دوم، سوم و پنجم با امتیازهای 25 بر 20، 26 بر 24 و 15 بر 13 مقابل پیام مشهد باخت و تنها یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب کرد.
این دیدار که با قضاوت محمدرضا کاویانی به انجام رسید، در ست پنجم و در حالی که به امتیاز 14 بر 11 رسیده بود با اعتراض بازیکنان شهرداری ارومیه به نحوه قضاوت داور مواجه و به مدت 30 دقیقه قطع شد.
در طول این دیدار بارها بازیکنان و سرمربیان 2 تیم به نحوه قضاوت داور اعتراض کردند و تماشاگران با سردادن شعارهایی دلخوری خود را به داوران این مسابقه نشان دادند.
تیم شهرداری ارومیه با کسب دومین امتیاز خود از پنج بازی گذشته همچنان در قعر جدول قرار دارد و در هفته هفتم این رقابت ها میهمان تیم شهرداری تبریز است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.