سرهنگ رضا موسوی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: این رقابت ها با حضور 39 تیم از 31 استان کشور با حضور 250 ورزشکار در بخش های شنا شکم، طناب زنی، پرش جفت پا، عبور از موانع، حرکات تعادلی و چهارگانه برگزار می شود که نفرات برتر به مسابقات سراسری نیروی انتظامی اعزام خواهند شد.
وی، محل برگزاری این مسابقات را سالن شهید صمد اقدمی تبریز اعلام کرد و اظهار داشت: حضور علاقمندان برای تماشای این رقابت های مهییج و فشرده آزاد و رایگان است.
موسوی با بیان اینکه آذربایجان شرقی با سه تیم و تهران با دو تیم در این مسابقات شرکت می کنند، گفت: تیم آمادگی جسمانی آذربایجان شرقی که در 2 دوره قبلی این رقابت ها نیز میزبانی را بر عهده داشت، به ترتیب رتبه های اول و دوم کشور را کسب کرده است و امیدواریم امسال نیز حائز رتبه های برتر شود.
وی ادامه داد: تربیت بدنی یگان ویژه آذربایجان شرقی از مدت ها قبل نفرات مورد نظر را انتخاب کرده و از سه ماه قبل اردوهای شبانه روزی برای هر سه تیم استان برپا شده است.
موسوی اضافه کرد: همه ورزشکاران حاضر در رقابت های امسال از کارکنان رسمی هستند که تیم های آذربایجان شرقی با 18 ورزشکار در این عرصه حاضر می شوند.
به گفته وی، نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات سراسری نیروی انتظامی و سپس به مسابقات نیروهای مسلح اعزام و در نهایت نفرات منتخب به مسابقات ارتش های جهان (سیزم) اعزام خواهند شد.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.