به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز پنجشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی هشترود افزود: تولید یعنی برکت و باید به دید مثبت و خیر خواهانه به آن نگاه کنیم و به جای سنگ اندازی جلوی تولیدکنندگان، راه درست را به آنها نشان دهیم.
وی گفت: دشمنان نظام امروز موجودیت نظام را هدف قرار داده اند و با ایجاد جنگ اقتصادی می خواهند مردم را از نظام دلسرد کنند.
وی بر لزوم توجه به بخش خصوصی و احترام مسئولان به سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: توجه به بخش خصوصی و فراهم کردن زمینه حضور آنها در بخش اقتصادی یکی از مولفه های رشد اقتصادی است.
خدابخش افزود: به عنوان خدمتگذار نظام وظیفه داریم آرمان و ایده اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم.
وی همچنین به عملیات احداث آزادراه مراغه - هشترود اشاره کرد و گفت: اتمام این طرح می تواند رشد اقتصادی منطقه را سرعت بخشد.
وی همچنین بر اتمام پایاب سد سهند و برخورداری کشاورزان هشترودی از آن تاکید کرد.
سید حمزه امینی نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه به مشکل کمبود آب شرب در روستاهای هشترود اشاره کرد و گفت:بهره برداری از سد کلقان می تواند مشکل آب شرب سالم و بهداشتی شهر هشترود و 52 روستای آن را حل کند.
وی گفت: همچنین جاده فعلی مراغه - هشترود که بسیار حادثه ساز و خطرناک است و وجود چاله های بزرگ و کیفیت بد آسفالت آن موجب تلفات جانی بسیار شده با 90 میلیارد ریال آسفالت خواهد شد.
امین امینیان فرماندار هشترود نیز در این جلسه، ایجاد شبکه و تصفیه خانه فاضلاب، اتمام و تکمیل پروژه پایاب سد سهند، تخصیص اعتبار برای تکمیل و تجهیز استخر و نیز فراهم نمودن زمینه فراوری معادن این شهرستان را خواستار شد.
استاندار آذربایجان شرقی در سفر امروز خود به هشترود با حضور در شهر نظرکهریزی این شهرستان تصفیه خانه آب شهر نظرکهریزی را افتتاح کرد.
با نصب و راه اندازی این تصفیه خانه سیستم حذف فلزات سنگین با ظرفیت 10 لیتر در ثانیه به روش کاویتاسیون پلاسمایی به مجری گری طرح دانشگاه تبریز فعال و آب شرب شهر نظرکهریزی تامین می شود.
برای این طرح 12 میلیارد ریال هزینه شده است.
خدابخش همچنین سیستم آبیاری قطره ای 67 هکتار از باغات را با 8 میلیارد ریال در شهر نظرکهریزی افتتاح کرد.
وی با حضور در شهرک صنعتی پروفسور هشترودی، از چند واحد تولیدی و صنعتی بازدید و پروژه آب شرب این شهرک را با 20 میلیارد ریال اعتبار افتتاح کرد.
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.