اخبار مرتبط

به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مرکز سامد مستقر در استانداری، افزود: بعد از ماه مبارک رمضان، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر هفته یکی از مدیران استان با اطلاع‌رسانی قبلی در این مرکز حضور یافته و به صورت مستقیم با شهروندان صحبت خواهد کرد.
وی اظهار داشت: تمام مکالمات مردم با مدیران از طریق این سامانه قابل پیگیری است و بنده هم سعی خواهم کرد هر 2 هفته یک بار در این مرکز حضور یافته و بر روند پاسخ‌گویی مدیران نظارت کنم.
استاندار آذربایجان شرقی از ثبت 32 هزار و 500 نامه مردم استان به رییس جمهوری در جریان سفر استانی به تبریز در اردیبهشت سال جاری خبر داد و گفت: روند پاسخ‌گویی به این نامه‌ها در این مرکز ادامه دارد و حداکثر در 10 روز آینده به تمامی نامه‌ها پاسخ داده می شود.
خدابخش یادآوری کرد: نامه‌های مردم استان به رییس جمهوری بعد از جمع‌آوری و تفکیک توسط کارکنان دستگاه‌های مختلف به سازمان‌های مربوط ارجاع داده شده و صاحبان نامه‌ها می‌توانند بدون مراجعه حضوری و با تماس تلفنی با شماره 111 از هر نقطه استان از پاسخ نامه خود مطلع شوند.
وی سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) را بهترین وسیله ارتباط بی‌واسطه مردم با مسوولان اعلام کرد.
استاندار آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی با دولت (سامد) مستقر در استانداری، با قدردانی از مدیران و کارشناسان دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری و این مرکز، در جریان نحوه پاسخ‌گویی به نامه‌های مردم استان به رییس جمهوری و روند رسیدگی به مشکلات آنان از سوی دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.
خدابخش همچنین به تعدادی از تماس‌های مردم با سامانه ارتباط مردمی دولت شخصا پاسخ داد و به مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی آنان رسیدگی کرد.
سامانه تلفنی 111 یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می‌توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دستگاه‌های دولتی را با آن مطرح کنند.
در زمان کنونی بیش از 100 دستگاه دولتی و 20 فرمانداری در استان به این سامانه متصل بوده و تماس‌های ارجاعی از سوی مرکز پاسخگویی به شکایات و درخواست‌های مردمی را به صورت آنلاین مشاهده و پیگیری می‌کنند.
تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره 111 مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان این سامانه مطرح و پس از اخذ کد پیگیری در مدت 10 روز تا 2 هفته پاسخ درخواست‌های خود را دریافت کنند.
هم‌اکنون در این مرکز 20 نفر از کارشناسان دستگاه‌های مختلف اجرایی، نامه‌های مردمی سفر رییس جمهوری به استان را بر اساس موضوع به دستگاه‌های مسوول ارجاع داده و شهروندان را در خصوص پیگیری نامه‌ها راهنمایی می‌کنند.
6120/8023/6183
انتهای پیام

اخبار مرتبط

آب و هوا

نظرات و دیدگاه ها

مسیولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آن هاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.