اخبار مرتبط

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در جمع اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی، یکی از کارکردهای مهم روابط عمومی سازمان ها و نهادهای مختلف را انتقال واقعی اخبار و اطلاعات مربوط به سازمان بیان و اظهار کرد: وظیفه هر مدیر و رییس سازمانی است که توسط روابط عمومی خود از وقایع و عملکرد مدیریت تحت پوشش خود آگاه شود و نسبت به رفع مشکلات اقدام کند.
وی روابط عمومی ها را آیینه تمام نمای تشکیلات خود تعریف کرد و افزود: اگر عیب و ایرادی در هر حوزه و قسمت سازمانی وجود دارد، باید توسط روابط عمومی به بهترین و فنی ترین شکل منعکس شود تا اقدامات لازم و کافی برای رفع مشکلات به انجام برسد.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: در این میان مدیر خوب کسی است که تذکرات و گوشزدهای روابط عمومی را بشنود و به دنبال رفع کمبودها و مشکلات باشد که این مسیری روشن برای جلب اعتماد مردم می باشد.
وی ، با نکوهش تعریف و تمجیدهای بی جا توسط روابط عمومی از روسای سازمان ها، یادآور شد: چنین روابط عمومی ها و رییس دفاتر مدیران در حقیقت مدیر خراب کن هستند، در حالی آنان که می توانند با پرهیز از انکار واقعیات، سازمان های خود را به سمت شفاف سازی و جلب اعتماد عمومی رهنمون کنند.
امام جمعه تبریز از مدیران و رییسان سازمان ها و نهادهای مختلف آذربایجان شرقی خواست تا در انتخاب روسای روابط عمومی، دفاتر و منشی های خود حساسیت و وسواس خاصی داشته و کسانی را در این سمت ها بگمارند که با احترام و محبت با مردم رفتار کنند.
حجت الاسلام آل هاشم در کنار مردم بودن را از آرمان ها و اهداف مهم انقلاب اسلامی در نظام مدیریتی بیان و اظهار کرد: باید توجه داشت که نباید در مقابل مردم قرا گرفت بلکه در کنار مردم بودن جزو رسالت های مهم مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی است.
وی ، اقدامات ایجابی را مهمتر و تاثیرگذارتر از اقدامات سلبی در جلب و جذب آحاد مردم دانست و گفت: به عنوان مثال در نمازهای جماعت ادارات ما باید به دنبال تشویق نمازخوان ها باشیم نه در پی تنبیه کسانی که نماز نمی خوانند.
بیست و هفتم اردیبهشت ماه در کشورمان به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.
3038/518
انتهای پیام

اخبار مرتبط

آب و هوا

نظرات و دیدگاه ها

مسیولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آن هاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.