تیم والیبال شهرداری تبریز در نخستین گام از لیگ برتر والیبال، به مصاف تیم پیکان تهران می‌رود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سی و یکمین دوره لیگ برتر والیبال از فردا (یکشنبه) با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران، آمل، ساری و گبند آغاز می‌شود.
 
هفته‌ نخست لیگ برتر والیبال در شرایطی قرار است که از فردا (یکشنبه) شروع شود که تاکنون برنامه‌های زمانی مختلف و نیز محل‌های متفاوت جهت برگزاری تیم‌ها ارائه شده است و اهالی والیبال در تهران و دیگر شهرها را دچار سردرگمی کرده است.
 
در هفته‌ آغازین لیگ برتر با تلاش‌های منوچهر پورحسن، رییس سازمان لیگ جهت برگزاری آبرومندانه‌، بدون طلب و بدهی و برتری قانون بر روابط، باز هم تکلیف تیم شهرداری ورامین برای قرار گرفتن در بین دوازده تیم در هاله‌ای از ابهام است و یا از تیم عمران ساری هر لحظه خبرهایی مبنی بر اعلام انحلالش شنیده می‌شود. در مورد تیم "شمس" که متشکل از بازیکنان تیم‌ ‌ملی نوجوانان است مشکل میزبانی است که در ابتدا قرار بود بازی‌های این تیم در شهریار برگزار شد، ولی امروز مشخص شد که تهران میزبان دیدارهایش خواهد بود.
 
با وجود این مشکلات از فردا هیجان ، شور و شوق در بین والیبال دوستان موج خواهد زد و مشتاقان والیبال در ارومیه، آمل، گنبد و تهران با حضورشان در سالن تنور والیبال را داغ می‌کنند.
 
بر همین اساس، شهرداری تبریز که امسال نیز با هدایت عادل بناکار گام در این رقابت‌ها می‌گذارد، در ایستگاه نخست مسابقات، در سالن فدراسیون والیبال تهران، میهمان تیم پیکان خواهد بود.
 
برنامه هفته‌ نخست لیگ برتر والیبال بر اساس اعلام فدراسیون والیبال:
ساعت 13: شمس – خاتم اردکان (تهران – سالن فدراسیون والیبال)
ساعت 15 : بانک سرمایه – شهرداری ورامین (تهران – سالن فدراسیون والیبال)
ساعت 17:30: پیکان تهران – شهرداری تبریز (تهران – سالن فدراسیون والیبال)
ساعت 16: کاله – سایپا (آمل – سالن پیامبر اعظم)
ساعت 16: عمران ساری – رعد پدافند (ساری – سالن سید رسول حسینی)
ساعت 16: ایرانیان گنبد – شهرداری ارومیه (گنبد – سالن  المپیک ) Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.