اخبار مرتبط

اسماعیل عطاپور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح نظارت نوروزی بازار از ابتدای بهمن ماه سال گذشته تا 15 فرودین امسال اجرا شد، اعلام کرد: در این مدت افزون بر 1600 شکایت مردمی از طریق سامانه 124 دریافت و پس از رسیدگی ، 157 فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و شکایت 106 نفر منجر به مصالحه شد.
وی بیشترین پرونده های تخلف صنفی را مربوط به صنف پوشاک ، اقلام پروتئینی ، میوه و تره بار و آرد و نان اعلام و اضافه کرد: عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و گران فروشی در صدر تخلفات صورت گرفته در طول اجرای طرح نظارتی نوروزی است.
عطاپور با بیان اینکه بخشی از بازرسی های نوروزی به صورت مشترک و با همکاری تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، معاونت غذا و دارو، صداوسیما، راهداری و حمل و نقل جاده ای، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و اداره کل استاندارد انجام شد، گفت: در بخش خدمات عمومی 148 پرونده تخلف برای قالیشویی ها، خشکشویی ها، غذاخوری ها، رستوران های بین راهی و شرکت های حمل و نقل تشکیل شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از عموم مردم و مصرف کنندگان کالا و خدمات خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی بنگاه های اقتصادی شامل عرضه کنندگان کالا و خدمات، موارد را از طریق سامانه 124 اطلاع دهند.
3071
انتهای پیام

اخبار مرتبط

آب و هوا

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.