رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تاکید کرد: انتشار اخبار منفی و نادرست در برخی شبکه‌های مجازی، منجر به بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دکتر محمد وحدتی هلان در مراسم گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه جامعه ما یک جامعه در حال گذر است، بسیاری از افراد روش استفاده از فضای مجازی را نمی‌دانند و بیش از ۷۵ درصد مردم استفاده درستی از فضای مجازی ندارند و این امر منجر به افزایش بد اخلاقی، حق کشی و بی‌انصافی شده است.
وی افزود: متاسفانه برخی اخبار منفی نادرست که در فضای مجازی در اختیار مردم قرار می‌گیرد، بر گام‌های مثبتی که مسئولان برداشته‌اند، غالب شده و زحمات مسئولان را هدر می‌دهد.
وی با بیان این که فضای مجازی جوی درست کرده است که مردم به مسئولان اعتماد ندارند، اضافه کرد: اگر این حرکت را اصلاح نکنیم، انسان‌های سالم و درستکار از ترس تهمت کنار می‌روند و برخی افراد ناشایست پای کار می آیند که نتیجه خوبی نخواهد داشت و به جای حل مشکل، بر مشکلات افزوده می‌شود.
 نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا یک خبرگزاری معتبر و مورد اعتماد در بین جوانان، مسئولان و آحاد مردم است، خطاب به خبرنگاران، اظهار کرد: شما امانت دار بسیار خوبی بوده و به نحو احسن انجام وظیفه می‌کنید، مشکلات مردم را به گوش مسئولان و پاسخ‌ها و فعالیت‌های مسئولان را نیز به مردم می‌رسانید و در جامعه آسایش، امنیت و راحتی به وجود می‌آورید.
 وی در پایان با بیان این که رسانه‌ها رسالت سنگینی دارند، خاطرنشان کرد: رویه‌ای که خبرگزاری ایسنا در پیش گرفته و موجب پذیرش این رسانه از سوی جامعه شده است و می‌‌تواند مورد توجه مدیران سایر شبکه‌ها در فضای مجازی قرار بگیرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.