به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا که شامگاه دیشب برگزار شد، نماینده گلستان در ست های اول و سوم با امتیازات 32 بر30 و 25 بر21 مقابل نماینده مازندران به برتری رسید اما در ست های دوم و چهارم با امتیازات مشابه 22 بر 25 شکست خورد تا بازی به ست پنجم کشیده شود.
در این ست نیز توپکا بابلسر بود با بهره گیری از حمایت تماشاگران خودی با ثبت امتیاز 15 بر12 ضمن برتری در این ست نتیجه بازی را به سود خود به پایان برد.
تیم ژلانوی آق قلا با یک امتیاز بدست آمده از این دیدار در مجموع سه دیدار خود تا هفته چهارم رقابتها سه امتیازی شد و در رده چهارم گروه یک باقی ماند.
منصور جزیده وظیفه هدایت تیم ژلانو در رقابتهای این فصل لیگ دسته اول برعهده دارد.
ژلانوی آق قلا در هفته اول رقابتها در یک بازی خارج از خانه مقابل شهروند نکا سه بر یک شکست خورد و در هفته سوم این رقابتها در سالن امام خمینی آق قلا سه بر دو بر تیم میلاد نور رامسر را برد.
این تیم در هفته دوم مسابقات استراحت داشت.
در این گروه که تیم های شهروند نکا، توپکا بابلسر، میلاد نور رامسر، اتحاد نور و ژلانوآق قلا حضور دارند شهروند نکا با سه برد از سه بازی و هشت امتیاز در صدر گروه قرار دارد.
مسابقات امسال لیگ دسته اول والیبال کشور با حضور 17 تیم در چهار گروه در حال برگزاری است .
آق قلا در 15 کیلومرتی شمال گرگان واقع شده است و سالها سابقه تیمداری در لیگ دسته اول کشور را با حضور تیم هایی چون میدان ، مزرعه نمونه دارد .
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.