علی محمد زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه ارتباطی روستاهای آبید علیباز، آبید حاجی بابا، کوشکک، دوپیران و چغامله در بخش مرکزی و روستاهای دشت بزرگ، محمدی و دهلران در بخش عقیلی گتوند پنجشنبه شب براثر بارندگی شدید، سیلاب و بالا آمدن رودخانه های فصلی قطع، و ارتباط اهالی این روستا از این مسیرها امکان پذیر نبود.
وی ادامه داد: راه روستاهای کوشکک، دوپیران و چغامله بامداد امروز و روستاهای آبید علیباز، آبید حاجی بابا، دشت بزرگ، محمدی و دهلران صبح امروز بازگشایی شد.
به گزارش ایرنا آبگرفتگی معابر و خیابان ها ناشی از بارندگی شدید عصر پنجشنبه در گتوند تردد را برای برخی از شهرها و روستاهای این شهرستان بویژه شهر جنت مکان با مشکل روبه رو کرد.
برخی زمین های کشاورزی و نیز 15 خانوار عشایری در بخش مرکزی گتوند نیز بر اثر بارندگی شدید دچار خسارت شدند که هنوز برآورد دقیق خسارت انجام نشده است.
روستای رودنی در بخش عقیلی گتوند در محاصره سیلاب قرار گرفت، اما پس از ساعاتی ارتباط اهالی این روستا با مرکز بخش برقرار شد.
بارندگی شدید همراه با تگرگ برای ساعاتی برق گتوند مرکز شهرستان و برخی از مناطق این شهرستان را قطع کرد، که با تلاش ماموران اداره برق وصل شد.
گتوند در شمال خوزستان واقع شد.
7467/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.