به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت : پارسال چهار هزار قاچاقچی به همراه کالاهای قاچاق به ارزش 128 میلیارد تومان دستگیر و تحویل مقام های قضایی استان شدند.
سردار مهدی معصوم بیگی در مراسم معرفی فرمانده انتظامی نجف آباد افزود: در سال 97 حدود 400 تن کالای قاچاق کشف شده معدوم شد و حدود 700 انبار بزرگ کالا برای کنترل و نظارت شناسنامه دار شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در این مدت بیش از هزار و 40 باند سرقت در استان شناسایی و دستگیر و نیز167 میلیارد تومان اموال سرقت شده کشف شد.
وی گفت: سال گذشته حدود 34 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد که رکورد بی سابقه برای استان بشمار می رود و در این راه یکی از افسران ارزشمند نیروی انتظامی به شهادت رسید.
امام جمعه نجف آباد نیز در این مراسم گفت: نیروی انتظامی یک مجموعه ارزشمند با ماموریت های بسیار متنوع است که توانسته جایگاه ارزشمندی در جامعه کسب کند.
حجت الاسلام مصطفی حسناتی افزود: اقتدار امروز پلیس در کشور مشارکت و اعتماد مردم است و امنیت بدون تلاش و تعامل تمام ارکان جامعه میسر نخواهد شد.
مجتبی راعی فرماندار شهرستان نجف آباد نیز با قدردانی از نیروی انتظامی گفت: وقتی در جامعه پیشرفت فرهنگی و اجتماعی و امنیتی حاصل شود در آن جامعه نشاط و آرامش برقرار خواهد شد.
در پایان این مراسم همچنین از سرهنگ محمد رضا خدا دوست که از خرداد سال 95 تاکنون عهده دار سمت فرماندهی انتظامی نجف آباد بود قدردانی شد.
سرهنگ باباکلانی پیش از این فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا بود.
شهرستان نجف آباد با 330 هزار جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
روز گذشته نیز فرمانده انتظامی نائین در شرق استان اصفهان معرفی شده بود.
3080/غ ک / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.