هادی مقیمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تا پایان وقت قانونی ثبت‌نام داوطلبان از سی‌ام اسفند تا سوم فروردین در حوزه‌های انتخابیه شهرهای اردکان، احمدآباد و عقدا به ترتیب 10، 7 وسه نفر و در حوزه روستاهای بخش‌های مرکزی، عقدا و خرانق نیز به ترتیب چهار، 56 و 48 نفر برای انتخابات نام‌نویسی کرده‌اند.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام در سراسر کشور در روزهای تعطیل نیز انجام شده است، اضافه کرد: در روز جمعه 7 نفر در حوزه‌های شهری و 28 نفر در حوزه‌های روستایی داوطلب شده‌اند که از این تعداد، 4چهارداوطلب در حوزه شهر اردکان و سه داوطلب در حوزه شهر عقدا بوده‌اند و در حوزه روستاهای بخش‌های مرکزی، عقدا و خرانق نیز به ترتیب پنج، 15 و 8 نفر ثبت‌نام کرده اند.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان اردکان تصریح کرد: در مجموع تعداد داوطلبان در شهرها به 27 نفر و در روستاها به 136 نفر رسیده است.
فرماندار اردکان افزود: کار ثبت‌نام از داوطلبان تا 6 فروردین همه‌روزه از ساعت 8 تا 16در فرمانداری و بخشداری‌ها ادامه دارد و به داوطلبان توصیه می‌شود برای سهولت در مراحل ثبت‌نام و تسریع در انجام آن، با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، پیش‌ثبت‌نام خود را انجام داده و سپس با دریافت کد رهگیری و همراه‌داشتن اصل مدارک مورد نیاز به ستادهای انتخابات مراجعه نمایند.
وی از داوطلبان خواست با توجه احتمال حضور تعداد بیش‌تری از متقاضیان ثبت‌نام، فرآیند نام‌نویسی را به روز آخر موکول نکنند.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544// خبرنگار: مژگان دشتی**
*****
فرماندار مهریز ازثبت نام 212 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.
سیدمحمد رستگاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 172 نفر از سطح روستاها و 40 نفردیگر نیز از شهر برای عضویت در شوراهای اسلامی مراجعه و ثبت نام کرده اند.
وی ادامه داد: از مجموع تمام کسانی که با مراجعه به ستاد انتخابات مهریز ثبت نام کرده اند 10 نفر را زنان تشکیل می دهند و مابقی نیز آقایان هستند که امیدواریم همچنان شاهد حضور افراد برای ثبت نام باشیم.
فرماندار و رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات مهریز اظهار داشت: کار ثبت نام از علاقمندان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستاها تا ساعت 24 امشب ( بکشنبه ) ادامه دارد و قابل تمدید نیست.
رستگاری گفت: استقبال از ثبت نام در مهریز خوب است و قطعا تا فرصت باقی مانده ضمن آمادگی کامل ستاد انتخابات برای ثبت نام مشکلی وجود ندارد و به صورت جدی امور انجام می گیرد.
وی گفت: برگزاری انتخاباتی سالم ، پرشور و قانونمند برنامه اصلی و مهم ستاد انتخابات است و تا پایان بر اساس مقررات صورت می گیرد و در این زمینه مهم مشکلی وجود ندارد.
فرماندار و رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات مهریز گفت: برگزاری انتخابات سالم و گسترده موجب عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه باید برای تحقق آن تلاش کنند.
شهرستان مهریز دارای 50 هزار نفر جمعیت است.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7541/ 5054خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار : بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.