شرایط دریافت وام ۴ میلیونی بانک صادرات به بازنشستگان

ثبت‌نام وام ضروری ۴ میلیون تومانی بانک صادرات به بازنشستگان آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند از امروز تا ۲۱ آبان ماه سال جاری نسبت به ثبت درخواست وام ضروری خود اقدام کنند. پس از پایان مهلت ثبت‌نام و اعلام اسامی واجدین شرایط دریافت، مبلغ وام بر اساس اولویت تعیین‌شده به شماره‌حساب متقاضی نزد بانک صادرات ایران واریز و از طریق sms اعلام می‌شود.

 

بانک صادرات با تأمین مالی ۱۲۰۰ میلیارد تومانی، این فرصت را برای صندوق بازنشستگی کشوری فراهم کرده تا بازنشستگان وام ضروری ۴ میلیون تومانی دریافت کنند. با توجه به بودجه در نظر گرفته‌شده و رقم وام، ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگی امکان دریافت وام ضروری را دارند. درصورتی‌که تعداد ثبت‌نامی‌ها بیش از ۳۰۰ هزار نفر باشد، تسهیلات با قرعه‌کشی پرداخت می‌شود.

 

وام ضروری بازنشستگان کشوری با کارمزد سالانه چهار درصد و به مبلغ ۴ میلیون تومان در ۱۲ مرحله از سوی بانک صادرات به ۳۰۰ هزار بازنشسته کشوری ارائه می‌شود. بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماهه بوده و ماهانه ۱۲۰ هزار تومان از مستمری وام‌گیرندگان کسر می‌شود. تسویه‌حساب قبل از پایان اقساط وام ضروری دریافتی، مشمول مقررات مالی بانک خواهد بود.

 

بازنشستگان کشوری و وظیفه‌بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند با ورود به سایت صندوق ( cspf.ir) و لینک ثبت‌نام وام ضروری، شماره دفترکل، شماره ملی، شماره‌حساب و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و برای ثبت‌نام اقدام کنند. گفتنی است تکمیل فرم، حقی را برای دریافت وام به متقاضی ایجاد نخواهد کرد. 

 

اعتبار وام بر اساس تعداد بازنشستگان و موظفین هر استان تعیین می‌گردد و اولویت با متقاضیانی است که تاکنون از وام ضروری استفاده نکرده باشند. ضمن اینکه وام فقط به‌حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج‌شده و از این حساب حقوق بازنشستگی/ وظیفه دریافت می‌کند، واریز خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید