۱۰ تیم قطعی حاضر در روسیه؟

برنامه امشب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018

رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه امشب (یکشنبه) در دو قاره با برگزاری 10 دیدار پی گیری می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه امشب با برگزاری 10 دیدار در 2 قاره جهان پیگیری می شود و چهره چند تیم دیگر برای حضور در رقابت های جام جهانی روسیه مشخص می شود. تاکنون تیم های آلمان ، بلژیک ، انگلیس ، اسپانیا ، برزیل ، روسیه ، ایران ، کره جنوبی ، ژاپن و عربستان سعودی در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه قطعی است.

برنامه بازی های مقدماتی جام جهانی به شرح زیر است :

قاره اروپا

رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه امشب در منطقه اروپا شاهد برگزاری 9 دیدار است . برنامه این رقابت ها به شرح زیر است:

گروه سوم

نروژ - ایرلند شمالی

آلمان - آذربایجان

جمهوری چک - سن مارینو

تیم ملی فوتبال آلمان در این گروه از رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه موفق شد هفته گذشته با شکست اصلی ترین رقیب خود در این گروه یعنی ایرلند شمالی جواز حضور در رقابت های جام جهانی را پیدا کند. تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی هم اکنون 19 امتیازه است و در جایگاه دوم این گروه قرار دارد. ایرلندی ها با تیم سوم جدول یعنی جمهوری چک اختلافی 5 امتیازی دارند و خیالشان بابت حضور در بازی های پلی آف برای رسیدن به جام جهانی روسیه راحت است. بدین ترتیب تمام بازی های این گروه حکم تشریفاتی دارد.

گروه پنجم

دانمارک - رومانی

لهستان - مونته نگرو

قزاقستان - ارمنستان

 تیم ملی فوتبال لهستان در این گروه با 22 امتیاز صدرنشین گروه است و پس از آن تیم فوتبال دانمارک با 19 امتیاز در جایگاه دوم جای دارد. دو تیم در این هفته پایانی کار سختی پیش رو دارند. لهستانی ها در خانه میزبانی مونتنگرو 16 امتیازه هستند و دانمارکی ها باید به مصاف تیم رومانی بروند. مونتنگرو شانس آن را هم دارد که با شکست لهستان و توقف دانمارک به پلی اف بروند. البته نباید فراموش کرد که لهستان با در اختیار داشتن لواندوفسکی شانس بسیار زیادی برای صعود مستقیم و بی دردسر به جام جهان دارد. 

گروه ششم

اسلوواکی - مالت

اسلوونی - اسکاتلند

لیتوانی - انگلیس

تیم ملی فوتبال انگلیس در گروه ششم رقابت های مقدماتی جام جهانی فوتبال در منطقه اروپا توانسته صعود خود را به جام جهانی فوتبال قطعی کند. به همین دلیل بازی این هفته آن ها در برابر لیتوانی تنها جنبه تدارکاتی دارد. رقابت اصلی اما میان تیم اسکاتلند ، اسلوواکی و اسلوونی برای رسیدن به مرحله پلی آف است. این 3 تیم به ترتیب با 17 ، 15 و 14 امتیاز در جایگاه های دوم تا چهارم جدول قرار دارند و هر کدام از آن ها شانس رسیدن به پلی آف را دارند . به همین دلیل بازی اسلوونی و اسکاتلند بسیار حسس است و برنده این بازی حتی شانس حضور در مرحله پلی آف را دارد.

قاره آمریکای شمالی

رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه در منطقه آمریکای شمالی بسیار حساس پیگیری می شود . مکزیک تاکنون تنها تیمی است که از این منطقه توانسته صعود خود به جام جهانی را قطعی کند و کاستاریکا هم شانس آن را دارد تا با شکست هندوراس هم دومین تیم صعود کننده به جام جهانی از این منطقه لقب بگیرد و هم عامل حذف هندوراس شود. پس از کاستاریکا تیم ملی فوتبال آمریکا با 12 امتیاز تیم دوم جدول است و با تیم های پاناما و هندوراس اختلاف های 2 و 3 امتیازی دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید