وقتی هنرمندان نتیجه دربی 85 را پیش بینی می کنند

در آستانه برگزاری دربی هشتاد و پنجم، چند تن از چهره‌های هنری نتیجه این دیدار مهم و حساس را پیش‌بینی کرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در آستانه برگزاری دربی هشتاد و پنجم استقلال و پرسپولیس، چند تن از چهره‌های هنری، این دیدار مهم و حساس را بنا بر علاقه‌مندی و ارزیابی خود از روند جدول لیگ‌برتر، پیش‌بینی کرده‌اند.در ادامه گفتگوی آنها را بخوانید:

حمید عسکری: دربی 85 مساوی می‌شود

حمید عسکری خواننده پاپ در خصوص دربی 85 استقلال و پرسپولیس گفت: نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس مشخص نیست، چراکه نتیجه بازی دربی همیشه متفاوت بوده‌ است.

وی ادامه داد: ولیکن با توجه به شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس نتیجه مساوی می‌شود، امیدوارم پرگَل باشد.

خواننده آلبوم موسیقی «خوشبختی» در خصوص تماشای دربی 85 عنوان کرد: روز بازی، با دوستانم دربی 85 را در خانه تماشا می‌کنیم.

وی به کری‌خوانی هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: کری‌خوانی همیشه یکی از جذابیت‌های دربی است و به عقیده من بد هم نیست .

عسکری در پایان با اشاره به شرایط تیم استقلال و حضور شِفر مربی جدید این تیم، یادآور شد: اول فصل است و استقلال شرایط بهتری خواهد داشت، و به بالای جدول صعود می‌کند و پرسپولیس اُفت خواهد کرد، چراکه هرچه از شروع لیگ می‌گذرد نتایج و امتیازهای تیم پرسپولیس کمتر شده است. 

علیرام نورایی: پرسپولیس با اقتدار دربی 85 را می‌برد

علیرام نورایی بازیگر سینما وتلویزیون در خصوص دربی 85 گفت: دربی استقلال و پرسپولیس، غیر قابل پیش بینی است. اما همه شواهد گواه بر این است پرسپولیس تیم بهتری است.

وی درباره فرهنگ‌سازی تماشای این دو بازی بیان کرد: امیدوارم این فرهنگ‌سازی رقم بخورد و به خاطر بازی و رقابت، رفاقت را نابود نکنند.

نورایی در خصوص تماشای بازی دربی اظهار کرد: ترجیح می‌دهم بازی دربی را تنها ببینم. 

سپند امیرسلیمانی: کری‌خوانی فقط در دو عدد 4 و 6 خلاصه شده‌ است

سپند امیر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص دربی 85 گفت: به عقیده من، پرسپولیس برنده این دربی است؛ البته احساس من این است که پرسپولیس روحیه بهتری برای این بازی دارد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» با اشاره به کری‌خوانی هواداران و فرهنگ‌سازی تماشای این بازی، عنوان کرد: این موضوع، مبحث پیچیده‌ای است که فقط می‌توانم به اصالت و ریشه دو تیم استقلال و پرسپولیس اشاره کنم. تا امروز چندین افتخار کسب کرده‌اند و طرفداران بسیاری دارند. اما فقط کری‌خوانی در دو عدد ۶ و ۴ خلاصه شده است. در صورتی که این دو تیم اتفاقات بزرگی را رقم زدند که باید به آنها افتخار کنیم.

امیر سلیمانی در خصوص تماشای بازی خاطرنشان کرد: بازی استقلال و پرسپولیس را در خانه تماشا می کنم.

نیما کرمی: دربی ۸۵ با وجود شفر، دو بر هیچ به نفع پرسپولیس است!

نیما کرمی مجری برنامه‌های تلویزیونی درخصوص پیش بینی خود از نتیجه دربی ۸۵ گفت: نتیجه دو بر هیچ به نفع پرسپولیس تمام می‌شود. پیش از حضور شفر تا چهار تا گل به استقلال را می شد، پیش بینی کرد؛ اما الان با وجود آقای شفر همان دو تا گل را حساب می‌کنیم.

وی در ادامه در خصوص کری‌خوانی و هواداری دو تیم استقلال و پرسپولیس بیان کرد: این یک بازی است و داریم بازی می‌کنیم که از آن لذت ببریم و روحیه بهتری پیدا کنیم و به دور از بداخلاقی باشیم.

کرمی در پایان یادآور شد: چون مسافر هستم بازی را امروز در هتل تماشا می کنم.

رضا ناجی: هم پرسپولیسی و هم تراکتوری‌ام!

رضا ناجی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص پیش بینی بازی استقلال و پرسپولیسگفت: من بازیگرم و فوتبالیست نیستم؛ اما فوتبال را دوست دارم و می‌بینم.

وی افزود: اگر وقت کنم امروز حتماً فوتبال استقلال و پرسپولیس را خواهم دید.

این بازیگر اضافه کرد: من تبریزی‌ام و در کل رنگ قرمز را دوست دارم؛ پس هم پرسپولیسی و هم تراکتوری‌ام.

خشایار الوند: دربی مساوی می‌شود

خشایار الوند فیلمنامه نویس در خصوص پیش بینی دربی استقلال و پرسپولیس گفت: من که استقلالی‌ام و بازی را مساوی پیش بینی می‌کنم.

وی افزود: هر دو تیم در شرایطی هستند که باخت هر دو را به حاشیه می‌برد. پس به این دلیل برای نباختن پا به میدان می گذارند و با این تفاسیر نتیجه مساوی خواهد شد!

بازیگر زعفرانی: بازی دو هیچ به نفع استقلال می‌شود!

حسام محمودی بازیگر سریال «زعفرانی» در خصوص پیش‌بینی خود از نتیجه دربی ۸۵ گفت: مشخص است که بازی دو هیچ به نفع استقلال می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: ترجیح می دهم همیشه بازی را در استادیوم تماشا کنم، اما امروز سر فیلمبرداری هستم و بازی را در کنار گروه کاری آقای اسعدیان تماشا می کنم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» افزود: دربی ۸۴ هم که استقلال سه تا گل زد، سر فیلمبرداری فیلم سینمایی استیگمات بودم و بازی را با مجید رضا مصطفوی و باران کوثری دیدم.

محمودی با بیان اینکه‌ فوتبال همه جای دنیا، پدیده‌ای جدی است، درباره فرهنگ تماشای فوتبال و کری‌خوانی‌های دربی اظهار کرد: فوتبال در جهان پدیده جدی است، به قدری که انگلیسی ها می گویند فوتبال مرگ و زندگی نیست، بلکه چیزی مهم‌تر از مرگ و زندگی است و یا یک ضرب‌المثل دارند که می‌گویند: آدم شاید، همسر، شغل، زندگی و ... را عوض کند، اما تیمش را عوض نمی کند.

کارگردان تیک آف: دلم می‌خواهد پرسپولیس ببرد ولی امتیازش حساب نشود!

احسان عبدی پور کارگردان «تیک آف» در مورد نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیسی‌ام؛ دلم می‌خواهد ببرد ولی امتیازش حساب نشود!

وی افزود: اینکه می‌گویم امتیاز پرسپولیس حساب نشود، به این دلیل است که طرفداران تیم پارس جنوبی جم از همشهری‌های من هستند و دلم می خواهد این تیم در صدر جدول بماند. واقعا سر دوراهی مانده ام!

 

دیدگاه تان را بنویسید