آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 4 منتشر شد

سرانجام آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 4 پرچمدار سال 2015 گوشی های ال جی منتشر شد. نحوه دریافت آخرین آپدیت بزرگ گوشی LG G4 را در ادامه مشاهده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ال جی فروردین ماه امسال رسما تایید کرده بود که آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 4 ، پرچمدار چند نسل گذشته گوشی های این شرکت منتشر خواهد شد. این شرکت در آن زمان اعلام کرد که زمان دریافت به روزرسانی نوقا، پیش از نیمه دوم سال خواهد بود. گوگل اندروید 7 نوقا را حدود 1 سال پیش عرضه کرده است و ال جی جی 4 یکی از گوشی‌هایی بود که تا به امروز آن را دریافت نکرده بود. با این حال به نظر می‌رسد که زمان زیادی طول نمی‌کشد تا تمامی خریداران این گوشی اندرویدی طعم نوقا را بچشند.

چندین گزارش به انتشار رسیده نشان می‌دهد که آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 4 به شکل کاملی منتشر نشده و تنها برخی از مدل‌ها آن را دریافت کرده‌اند. چندین کاربر در کره جنوبی با استفاده از اپلیکیشن “LG Bridge” موفق به دریافت به روزرسانی اندروید نوقا شده‌اند. آن‌ها گوشی خود را به کامپیوترشان متصل کرده، اپلیکیشن را اجرا کرده و سپس اقدام به آپدیت دیوایس خود کرده‌اند.

هرچند ال جی هیچ واکنش رسمی نسبت به این قضیه از خود نشان نداده است، اما از آنجایی که کاربران کره‌ای از طریق اپلیکیشن LG Bridge اقدام به دریافت آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 4 کرده‌اند، این نشان می‌دهد که زمان زیادی تا عرضه نسخه OTA این به روزرسانی برای عموم کاربران باقی نمانده است. تا بدین لحظه نسخه‌ی نوقا برای سایر مدل‌های LG G4 رویت نشده است، اما احتمالا آن‌ها نیز در آینده به روزرسانی مذکور را دریافت خواهند کرد. احتمالا کسانی که از نسخه‌های لاک شده مخابراتی G4 استفاده می‌کنند، با توجه به مستلزم بودن طی مراحل آزمایش و فرآیند‌های تاییدیه، دیرتر از نسخه‌های آنلاک گوشی آپدیت نوقا را دریافت خواهند کرد.

آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 4 را باید آخرین به روزرسانی بزرگ این گوشی بدانیم، چرا که عرضه آن به سال 2015 بازمی‌گردد و به طبع شرکت‌ها تمایلی ندارند به روزرسانی‌های بزرگ را در اختیار کاربران گوشی های قدیمی خود قرار دهند. معمولا مدت زمان دریافت به روزرسانی‌ها در گوشی‌های اندرویدی 2 سال است. لازم به ذکر است گوشی ال جی جی 5 نیز آذر ماه سال 95 آپدیت اندروید 7 را دریافت کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید