به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد میری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود: اعتقاد به ولایت ، وحدت و تکیه بر سلاح ایمان از مهمترین رموز موفقیت در همه ابعاد است.
وی اظهار کرد: یکی از نمونه های وحدت مسلمین ،شکست داعش و پیروزی جبهه مقاومت بود که با وجود حمایت استکبار از این گروه تروریستی ، انسجام مسلمانان سبب شکست آنها شد.
وی با اشاره به نزدیک بودن روز دانشجو گفت:از وزیر علوم انتظار داریم دانشگاه های ما محل رشد معنویت و تقوا باشد و حاشیه ها از این فضاهای ارزشمند دور باشند.
امام جمعه موقت اندیمشک افزود:علم نباید حیاط خلوت فتنه گران باشد و نباید از عوامل فتنه دعوت و تریبون در اختیار آنها قرار گیرد.
وی با بیان اینکه خط قرمز ما فتنه و فتنه گران هستند ادامه داد: فتنه گران می خواستند نظام را به سقوط و همه دستاوردهای آن را نابود کنند و ما هیچ گاه این موضوع را فراموش نخواهیم کرد.
حجت الاسلام میری در بخش دیگری با اشاره به برگزاری یک کنسرت در روز دانشجو در اندیمشک افزود:با برگزاری کنسرت مخالف نیسیتم اما با برگزاری گناه و مختلط بودن مخالف هستیم.
وی بیان کرد:اگر مسئولان در شهرستان میتینگ برگزار می کنند باید این میتینگ ها در راستای حل مشکلات مردم ، فقر و بیکاری باشد.
وی با بیان اینکه باید برای مشکلات اقتصادی چاره اندیشی شود گفت: برای مشکلات جوانانی که به دلیل مشکلات اقتصادی و نداشتن شغل نمی توانند ازدواج کنند برنامه ریزی مناسب انجام شود.
امام جمعه موقت اندیمشک ادامه داد:برنامه ها و نشست ها باید در راستای حل چنین مشکلاتی باشد نه اینکه به دنبال مسایل بیهوده باشیم.
وی تاکید کرد:شادی و نشاط خوب است اما به شرطی که حرمت شکنی و گناه در آن نباشد و سالم و در راستای ارزش های اخلاقی باشد.
وی در ادامه با انتقاد از شرایط استخدام شرکت نفت گفت: از این استخدام چیزی عاید جوانان خوزستانی نمی شود لذا باید طوری برنامه ریزی شود که شرایط برای استخدام جوانان خوزستان نیز فراهم شود.
وی دربخش دیگری از خطبه ها بااشاره به سالروز شهادت آیت‏ ا... سیدحسن مدرس وروز مجلس اظهارکرد: این عالم یکی از چهره‏ های درخشان تاریخ تشیع به‏ شمار می‏ رود که در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز تلاش های فراوان داشت.
حجت الاسلام میری بر ضرورت الگو گیری از شهید مدرس تاکید کرد.
وی با گرامیداشت چهارم آذر 1365 سالروز حماسه مقاومت و ایثار مردم اندیمشک در برابر طولانی ترین بمباران جنگ تحمیلی گفت:ثبت این روز در تقویم جمهوری اسلامی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان اندیمشک است.
7281 / 6037
خبرنگار: زهرا دهقان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.