به گزارش ایرنا کاروان تیم فوتبال استقلال خوزستان که پس از انجام دو بازی با تیم های الفتح عربستان و الجزیره امارات در چهارچوب رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا ،شامگاه سه شنبه به اهواز بازگشت.
آبی های خوزستان دوم اسفند ماه به مصاف تیم الفتح عربستان رفتند که با نتیجه یک بر صفر از سد این تیم گذشتند. آنان همچنین نهم اسفند ماه در بازی دوم خود مقابل الجزیره امارات صف آرایی کردند که با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دادند.
هواداران این تیم که از ساعت ها در فرودگاه حاضر بودند به هنگام ورود بازیکنان با سر دادن شعار های ' موسوی کاپلو' ' استقلال زلزله ' ' استقلال آسیایی' از این تیم استقبال کردند.
قرار بود هواپیما حامل کادر فنی تیم استقلال خوزستان ساعت 20:30 در فرودگاه اهواز به زمین بنشیند اما به دلیل تاخیر در پرواز، آبی پوشان 3 ساعت بعد وارد اهواز شدند.
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به همراه رییس هیات فوتبال خوزستان با اهدای دسته گل از بازیکنان تیم استقلال خوزستان استقبال کردند.
طبق برنامه اعلام شده ، استقلالی ها فردا استراحت می کنند و از روز پنجشنبه تمرین خود را برای بازی درمقابل تیم ماشین سازی تبریز از سر خواهند گرفت.
آبی پوشان خوزستانی در هفته بیست و سوم لیگ برتر ساعت 15 روز شنبه 14 اسفند در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم ماشین سازی تبریز هستند.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.