در این مراسم که مصادف با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) بود، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، صبر و استقامت را از ویژگی های اصلی این بانوی بزرگوار عنوان کرد و افزود: وی مادر چهار شهید بزرگ است که آنها را با شهامت تمام به اسلام تقدیم کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، اظهار کرد: صبر محصول داشتن هدف است و انسان بی هدف هرچه تصمیم به صبر بگیرد، از درون تهی است اما انسانی که مجهز به هدف باشد در رسیدن به صبر پیروز خواهد شد.
وی ادامه داد: صبر مقوله ای است که همواره پیروزی را به دنبال خواهد داشت و اگر در صبر بر هدفی معین تکیه داشته باشید بی شک این امر محقق خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه کسی که صبر پیشه نمی کند و ستم را به پیش می گیرد تا فشار بر سرش نباشد به فهم درستی از کارش نمی رسد، گفت: اینها کسانی خواهند بود که عدل در جامعه را تحمل نخواهند کرد.
به گفته وی حتی اولاد پیامبر اسلام هم از ستم ستمکاران در امان نبودند و دلیل اصلی این است که ستم کار هدفش ستم است و فرقی نمی کند که چه کسی را مورد ستم قرار می دهد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبادی، افزود: امروز هم ستم ستمکاران امنیت را از مردم جهان سلب کرده است زیرا تسلیحات در اختیار کسانی قرار گرفته که از دین، رحم و عاطفه هیچ بهره ای نبرده اند.
وی در ادامه تصریح کرد: ستم ستمکاران تا جایی ادامه خواهد داشت تا این ستم به خودشان بازگردد، و این وعده الهی است که امروز در گوشه و کنار جهان این امر را شاهد هستیم.
خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس 2 هزار و 100 شهید تقدیم انقلاب کرد و در حال حاضر چهار هزار و 500 جانباز و 240آزاده دارد.
22 اسفند، سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال 1358هجری شمسی است.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*3215*2047*خبرنگار- محمد رسول ابراهیمی اسفدن*انتشاردهنده-عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.