سید علی اکبر پرویزی روز دوشنبه در آیین افتتاح 2 پروژه بهداشتی درمانی در بیرجند که با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، افزود: مردم استان با همه مشکلات اقتصادی در حوزه هایی از جمله عتبات عالیات، پروژه های درمانی، بهزیستی و ... خوش درخشیدند که امیدواریم با تلاش صادقانه بتوانیم این الطاف را جبران کنیم.
به گفته وی دولت تدبیر و امید طرح های درمانی بزرگی را در این استان آغاز کرد، که مسئول مستقیم اجرای این طرح ها وزیر بهداشت بود و از سفر قبلی ایشان در شهریورماه 95 تمامی قول و قرارها محقق شد که جای تشکر دارد.
وی تصریح کرد: امروز بیش از 410 تخت بیمارستانی به بهره برداری می رسد و امید داریم که با همتی دوباره بیش از 220 تخت در سایر شهرستان ها به زودی تکمیل شود.
وی خطاب به وزیر بهداشت عنوان کرد: امید است در سفرهای بعدی شاهد افتتاح پروژه های جدید درمانی و بهداشتی در این استان باشیم و بی شک دعای خیر مردم بزرگوار به ویژه خراسان جنوبی پشت سرتان خواهد بود چراکه کارهای درمانی بسیار بزرگی انجام شده است.

** وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید با روحیه جهادی خدمت می کند
رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی، در این آیین عنوان کرد: دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دولت تدبیر و امید یکی از فعالترین وزرای این دولت است که با روحیه جهادی خدمت می کند.
محمد رضا امیر حسنخانی افزود: اضافه شدن حدود 500 تخت بیمارستانی در خراسان جنوبی خدمتی بی سابقه به این استان است و امیدواریم که این روحیه خدمت در تمامی مسئولان کشور شکل گیرد.
به گفته وی طرح تحول سلامت هم یکی از بهترین خدمات درمانی این دولت به مردم بود که امیدواریم مشکلات عدیده ای که در این مورد وجود دارد هر چه سریعتر مرتفع شود.
وی در ادامه اظهار کرد: امیدواریم با خدمت رسانی صادقانه مسئولان نظام روز به روز گامی موثر در پیشرفت این خطه از مرز و بوم برداشته شود.

** سلامت باید به معنای کامل کلمه در جامعه گسترش یابد
امام جمعه بیرجند هم در این مراسم با اشاره به اینکه سلامت باید به معنای کامل کلمه در جامعه گسترش یابد گفت: در دولت تدبیر و امید اقدام های زیادی در این زمینه انجام شده است.
حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی افزود: مردم خراسان جنوبی هم در این زمینه از هیچ تلاشی چشم پوشی نکردند و این درحالی است که با کمک های خیر خواهانه خود بخش عظیمی از هزینه های ساخت پروژه های درمانی را متقبل شدند.
وی ادامه داد: با توجه به مسایل امنیتی این استان، نه تنها امکانات باید در تمامی نقاط مرزی پیاده شود بلکه باید فراتر از این برود و در سطح گسترده انجام شود
وی در ادامه خطاب به وزیر بهداشت تاکید کرد: طرح تحول سلامت بسیار طرح جامعی است اما باید سعی شود که مشکلاتی که بعضا پیش روی این طرح است گریبانگیر مردم نشود و تبعات یارانه ها دوباره تکرار شود.
با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح روز دوشنبه 16 اسفند ماه 95، 2 پروژه شامل بیمارستان آموزشی، پژوهشی و درمانی رازی و مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی در بیرجند افتتاح شد و بعد ظهر امروز اورژانس بیمارستان شهدای قاین نیز به بهره برداری می رسد.
خراسان جنوبی با حدود 800 هزار نفر جمعیت دارای 11 بیمارستان در 11 شهرستان استان است که با 950 تخت بیمارستانی فعال به بیماران خدمات دهی می کند.
سفر دکتر قاضی زاده هاشمی روز دوشنبه 16 اسفندماه 95 به خراسان جنوبی پنجمین سفر وی به این استان در دولت تدبیر و امید است.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*3215* 6054*خبرنگار- محمد رسول ابراهیمی اسفدن*انتشاردهنده- مریم پنجابی*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.