گزارش جی پلاس؛

محبوب ترین بازی های جدید ایکس باکس وان

هفته آینده 5 بازی از بهترین ها و محبوب ترین ها ایکس باکس وان بین 21 آگوست تا 25 آگوست روانه بازار می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار علم و فناوری جی پلاس؛ سایت ام اس پور نوشت: هر هفته تعداد زیادی بازی کامپیوتری مناسب ایکس باکس وان به بازار می آید. هفته آینده هم قرار است 5 بازی از بهترین ها و محبوب ترین ها بین 21 آگوست تا 25 آگوست به بازار بیاید.

 

Path of Exile یا مسیر تبعید

image

داستان فوق العاده و زیبای این بازی در سرزمینی تاریک و متروک با نام Wraeclast رقم می خورد. کاربران این بازی در طول مسیر خود باید با مجرمان و ظالمان بجنگند و عناصر و مهارت های ارزشمندی کسب کنند. خصوصیت بارز path of exile این است که این بازی، یک بازی ماجراجویی آنلاین است که کابران برای دستیابی به عناصر محتوای پولی مجبور به خریدن آن نیستند و می توانند در جریان روند بازی به آن ها دسترسی یابند.

F1 2017 یا بازی فرمول یک

image (1)

 

در بازی F1 2017 شاهد بازگشت خودروهای مسابقات فرمول یک هستیم که تقاضای فراوانی برای بازگشت آن‌ها وجود داشت. طرفداران این بازی مدتی می‌شود که درخواست افزوده شدن این خودروها را داشتند و بالاخره درخواست آن‌ها برآورده شده است. علاوه بر این، حالت Career هم گسترش پیدا کرده و یک حالت جدید به نام Championships هم به بازی افزوده شده است.

با این حالت در این بازی، شما می توانید تاریخ ساز شده و به عنوان برنده مسابقات جهانی 2017  انتخاب شوید و رکورد جهانی سریعترین را بشکنید. این بازی در حالت جدید " قهرمانی " و خصوصیات جدید دیگر ، چه در حالت آفلاین یا آنلاین تبدیل به یکی از کامل ترین و هیجان انگیزترین بازی های کامپیوتری فرمول وان شده است.

 

The ESCAPISTS 2

image (2)

با دیوارهای بلند و حصارهای الکتریکی، این واقعیت وجود دارد که شما نمی توانید اینجا را ترک کنید؛ بنابراین باید از حضور خود در این زندان خرسند باشید و هیجان را با این بازی تجربه کنید! داستان این بازی تریلر جدید، در زندان اتفاق می افتد. رئیس زندان همه جا هست و شما را می بیند و می شنود. این بازی در واقع شبیه سریال " فرار از زندان" طراحی شده و فوق العاده خنده دار است. شما در این بازی هیجان فرار از مسیرهای مخفی عمیق در جنگل را می توانید تجربه کنید.

MADDEN NFL 18

image (3)

داستان بازی Madden 18 درباره به جوانی است در شهری کوچک که سعی می کند راه خود را به NFL باز کند. همچنین از لحاظ بصری این نسخه، تغییرات چشمگیری داشته است. محیط بی نظیر ورزشگاه های جدید که با تماشاچیان احاطه شده است خیلی زنده و ملموس به نظر می رسند.

 Mages of MYSTRALIA

 

image (4)

این یک بازی ماجراجویی از بالا به پایین است. در پادشاهی Mystralia، شما به تدبیر و فسفر زیادی نیاز دارید تا بتوانید موفق شوید. در این بازی شما با موجودات غول پیکر، قدرتمند مواجه می شوید. همچنین با پازل هایی روبرو خواهید شد که حتی عاقل ترین حکیمان قدیمی را گیج می کند. شما باید موانعی را که افرادی که نمی خواهند شما موفق شوند، از سر راه بردارید.

به گزارش جی پلاس؛ به غیر از بازی های ذکر شده در بالا، ایکس باکس   در حال توسعه بازی های مانند Drift Absolute، Battle of Bulge، Blacksea Odyssey، Bleed و ChromaGun است.

 

دیدگاه تان را بنویسید