امام جمعه مشهد گفت: تریبون نماز جمعه متعلق به ولایت است و باید مطالبات رهبری در آن مطرح و تبیین شود.

به گزارش جماران، آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد افزود: با توجه به نام گذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل، در آخر سال باید کارنامه همه بخش ها در این عرصه مورد ارزیابی قرار گیرد. 
وی گفت: مساله اقتصاد مقاومتی تنها مربوط به دولت نیست بلکه مربوط به کارنامه همه قوا و دستگاهها، و همه آحاد ملت در مسیر مدیریت زندگی است و این سئوال مطرح است که آیا ما در این مسیر اقدام و عمل کرده ایم؟ 
امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی کارنامه عملیاتی قوه مقننه هم بود و باید ارزیابی شود که این نمایندگان چه مقدار توانستند این برنامه را دنبال و نظارت کنند و چه مقدار دغدغه اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی در آنان وجود داشته است. 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: البته کارنامه دولت در اقتصاد مقاومتی مهم تر است چرا که زمام مدیریت اقتصاد کشور در فرهنگ سازی، برنامه ریزی و سیاست گذاری و عملیات اقتصادی در دست دولت است لذا باید کارنامه خود را ارائه دهد. 
علم الهدی ادامه داد: آنچه برای نظام، مردم و مسیر انقلاب ما مهم است مساله اقدام وعمل در مسیر رسیدن به اقتصاد مقاومتی است و رهبری فرمودند که دولت زحماتی را در این جهت کشیده و ستاد اقتصاد مقاومتی با مسئولیت معاون اول رئیس جمهوری تشکیل داده، اما مجموعه کارهایی که دولت در این راستا انجام داده به مردم نشان داده نشده است. 
امام جمعه مشهد گفت: ما در صدد دولت ستیزی نیستیم و در کنار زحماتی که دولت برای اقتصاد مقاومتی کشیده، قصد نمک نشناسی از کسانی که با اخلاص زحمت کشیدند و مدیریت اجرایی کشور را اداره کردند، را نداریم. 
وی حضور و سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نخستین روز فروردین در مشهد را یک ویژگی ممتاز برای مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی خواند و با دعوت از مردم برای بهره مندی از این برنامه، افزود: مقام معظم رهبری، رهبر نظام اسلامی است و اسلامیت نظام تنها به سبب وجود رهبر مجتهد و جامع الشرائط در راس این مجموعه است. 
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.