مجید عسگری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان پدیده شوم تروریستم است که از اول انقلاب اسلامی تاکنون با تقدیم چندین هزار شهید و جانباز در این حوادث دلخراش که با هدایت و حمایت استکبار جهانی و ارتجاع عرب انجام می شود، روبرو و دست به گریبان است.
وی ضمن تسلیت شهادت شهدای حادثه تروریستی اخیر تهران افزود: این اقدام ضد بشری جریان های تکفیری در ماه مبارک رمضان، بخاطر تحمل شکست های سنگین داعش و اربابان آنها در جبهه های نبرد در کشورهای سوریه و عراق است که از رزمندگان و مدافعال جان برکف حرمین شریفین دریافت کرده اند که با این حرکت های کور و بی هدف قصد ایجاد انحراف در افکار عمومی جهان را دارند.
فرماندار آبدانان وحدت و همدلی را ضروری ترین نیاز امروز کشور دانست و تاکید کرد: حافظان امنیت کشور همچون سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی، دستگاه امنیتی و نیروهای مسلح در اوج اقتدار و استقلال ، از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان پاسداری کرده و انتقام خون به ناحق ریخته شده شهیدان مظلوم این حادثه تلخ غیر انسانی تروریست ها را با هدایت های بی بدیل رهبری معظم انقلاب خواهند گرفت.
عسگری یادآور شد: اطاعت و حضور حماسی مردم و آمادگی نیروهای مسلح ، جمهوری اسلامی را به یک نقطه ثقل امنیت و آرامش در عرصه عالم تبدیل کرده است.
وی به تشریح موقعیت استراتژیک و قدرتمند ایران اسلامی در جهان پرداخت و افزود: تجربه حوادث و فعل و انفعالات گذشته منطقه بیانگر این واقعیت است که بدون حضور و مساعدت جمهوری اسلامی ایران هیچ موضوعی در منطقه خاورمیانه به نتیجه نمی رسد و صلح پایدار شکل نخواهد گرفت.
فرماندار آبدانان اضافه کرد: آرامش پایدار در ایران اسلامی ، مشارکت بسیار بالای مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت، وضعیت رو به سراشیبی گروه های تکفیری در میادین نبرد در عراق و سوریه و بن بست رسواکننده سردمداران داعش و دیگر گروه های تروریستی، افکار و اندیشه های اربابان و جلادان خون آشام را متشنج و نا امن کرده و به همین خاطر در تلاشند که با ایجاد نا امنی در منطقه از این مهلکه کشنده خود را نجات دهند .
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم*** انتشار: شهریار حیدری فر
7174/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.