به گزارش ایرنا، مصطفی پوردهقان روز شنبه در نشست ستاد بزرگداشت روز جوان با تأکید بر پرهیز از موازی‌کاری در اجرای برنامه‌های هفته جوان افزود: پیش از این سازمان ملی جوانان به صورت متمرکز برنامه‌ریزی برای مباحث مرتبط با جوانان را برعهده داشت و با انحلال این سازمان، مسئولیت ساماندهی امور جوانان به وزارت ورزش و جوانان واگذار شد.
وی با بیان اینکه رده سنی جوانان بخش قابل توجهی از جمعیت شهرستان اردکان را تشکیل می‌دهد، افزود: باید از این فرصت با نگاه سرمایه‌ای بهره برد و با برنامه‌ریزی مناسب برای جوانان، اهداف بزرگ کشور را محقق کرد.
معاون فرماندار اردکان بیان داشت: وظیفه دستگاه‌های متولی نیازسنجی از مطالبات جوانان و در تامین زیرساخت‌های لازم در این حوزه است و در نهایت امور این قشر باید دست خودشان داده شود.
وی تصریح کرد: شهرداری‌ها باید بخشی از هزینه‌های خود را به حوزه‌های فرهنگی ورزشی و هنری جوانان اختصاص دهند.
پوردهقان تصریح کرد: ارائه آموزش‌های لازم به جوانان و خانواده‌ها از مسائلی است که باعث بهره‌گیری بیشتر و بهتر از ایام جوانی می‌شود و الگوهای مناسبی از مدیریت موفق را به جامعه معرفی خواهد کرد.
همایش جوان انقلابی، مسابقات فرهنگی ورزشی هنری، دیدار با خانواده‌های جوان‌ترین شهیدان شهرستان، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و هنرهای تجسمی، ایجاد ایستگاه تست سلامت در دانشگاه‌ها، نشست کتابخوان ویژه جوانان و... ازجمله برنامه‌هایی است که توسط دستگاه‌های مسئول در هفته جوان شهرستان اردکان برگزار خواهد شد.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.