به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استانداری یزد، هادی هادی نسب افزود: انتظار می رود مردم نوعدوست استان مشارکت های خود را در کمک به زلزله زدگان فقط متوجه نیازهای اعلام شده کنند.
وی ادامه داد: مردم مومن دارالعباده یزد، متوجه نیازهای فعلی باشند و قبل از ارسال هرگونه محموله ای با جمعیت هلال احمر استان با شماره تماس 112 نیز هماهنگی کنند.
این مسوول تصریح کرد: شماره حساب جاری 99999 تنها راه درست پرداخت کمک های نقدی مردم به زلزله زدگان است که باید اقدام کنند.
هادی نسب یادآور شد: تبلیغاتی که در برخی کانال ها و گروه ها در فضای مجازی برای جمع آوری کمک ها اعلام می شود، مورد تائید نیست و هوشیاری مردم را طلب می کند.
زمین لرزه ای به بزرگی 7 و 3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
در این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد شد و 432 نفر کشته و بیش از 10هزار زخمی شدند.
یکهزار و 11 نفر در کرمانشاه و 340 تن در بیمارستان های تهران، البرز و همدان بستری هستند.
به گفته استاندار کرمانشاه، براساس برآوردهای انجام شده براثر این زلزله به 40 هزار واحد مسکونی در محدوده غرب استان خسارت های کلی و جزیی وارده شده است.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.