به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی اخوان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته وقف اظهارداشت : وقف از جایگاه بالائی در اسلام برخورداراست که باید به آن توجه بیشتری شود .
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه وقف سرمایه اجتماعی بزرگی برای باقی ماندن نام نیک از انسان مؤمن است گفت : اگر انسان وقفی انجام دهد اثرات آن را به نام خودش ثبت می کنند که همان باقیات الصالحات است .
امام جمعه موقت بهاباد سالروز رحلت رسول خدا(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) رابه پیروان آن حضرت و ملت شریف ایران وعموم مسلمانان تسلیت گفت و افزود: از صدر اسلام و خلقت انسان تاکنون هر خیر و برکتی که داریم از وجود انبیاء الهی است و هر کجا ظلم است نتیجه بی‌ایمانی است.
وی به خصوصیات پیامبرگرامی اسلام اشاره کرد و افزود : حضرت محمد (ص) درحلم وبردباری و زهد و تقوا از همه پیشی می گرفت وهیچ گاه خودرا فردی بالاتر ازدیگران نمی دانست و ما با ید اخلاق وصفات پیامبر گرامی اسلام را الگوی زندگی خود قرار دهیم .
اخوان با تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله غرب کشور و آرزوی علو درجات و غفران برای کشته‌شدگان و قدردانی و تشکر از دولت، ارتش و سپاه هلال احمر و سایر نهاد های امداد رسان اظهارداشت : مردم ایران در زمینه کمک به همنوع همیشه مشارکت زیادی داشته اند و امیدواریم مردم شهرستان نیز با کمک های انسان دوستانه خود به یاری زلزله زدگان بشتابند .
مرکز شهرستان بهاباد با 20 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.
9877/ 6197 خبرنگار: حمید رضا اخوان بهابادی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.