به گزارش ایرنا، محمدعلی جعفری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج با تسلیت حادثه غم بار و ناگوار زلزله در غرب کشور و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس افزود: ستاد بزرگداشت هفته بسیج در سطح شهرستان یزد باید در سالجاری برنامه ها و فعالیت ها را براساس مشارکت همه اقشار جامعه به ویژه نسل جوان برنامه ریزی و اجرا کند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری یزد خواستار برنامه ریزی به منظور اجرای برنامه های با هدف برقراری انسجام و وحددت میان اقشار مختلف جامعه شد و تصریح کرد: بسیج متعلق به همه مردم است و امروز باید با برنامه ریزی مناسب، نوآوری و خلاقیت بیش از پیش، گستره بسیج را در سراسر کشور و در عرصه های مختلف گسترش داده شود.
وی بر ضرورت تبیین ویژگی های و رویکردهای برای نوجوانان و جوانان تأکید کرد و ابراز داشت: امروز برای انتقال شاخص های بسیج به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید مخاطبین و جامعه هدف را شناخته و با توجه به ابزارها و روشهای جدید برنامه ریزی نماییم.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد با بیان اینکه قدرت ایران اسلامی در عرصه های مختلف بر هیچ کشوری پوشیده نیست گفت: بعد از انقلاب اسلامی تاکنون به برکت پشتوانه عظیم مردم و بسیج، مستکبرین در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده اند.
سرهنگ پورشمسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیح مرکزی یزد نیز در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته بسیح در سطح شهرستان یزد پرداخت.
7537/ 6197 خبرنگار: مسعود میرجلیلی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.