محمد محامدی، روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری هفته بسیج با گرامی داشت یاد و خاطره امام(ره) ، شهدا و ایثارگران گفت: بسیج به الگویی برای سایر کشورهای جهان و کشورهای منطقه تبدیل شده است.
به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه تفکر بسیجیان برای دیگر کشورها خصوصا در منطقه الگو شده است، ادامه داد: باید با فرهنگ بسیجی اهداف نظام جمهوری اسلامی را دنبال کنیم.
وی همچنین بر ضرورت هرچه بهتر برگزاری هفته بسیج با مشارکت مردم ، بسیجیان و همکاری دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابرکوه نیز در این نشست با گرامی داشت هفته بسیج گفت: امروزه اهمیت بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی بر کسی پوشیده نیست و دشمنان هم پی بردند که این نیروهای مردمی با توکل به خداوند از ارزشهای انقلاب اسلامی پاسداری می کنند.

** بسیح مظهر مردم سالاری دینی است / اجرای 90برنامه متنوع در هفته بسیج
سرهنگ علی فاتحی افزود:بسیج مظهر مردم سالاری دینی است که برای حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی در سایه ولایت از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهند کرد.
به گفته وی آیین های ویژه گرامیداشت هفته بسیج با اجرای 90 برنامه سیاسی، فرهنگی و هنری در شهرستان ابرکوه برگزار می شود.
فاتحی با بیان اینکه برگزاری با شکوه برنامه های هفته بسیج نقش بسزائی در حنثی سازی توطئه های دشمنان دارد، افزود: هفته بسیج بهترین فرصت برای بیان دستاورد های این نهاد و ارزش های انقلاب است .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ، غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا ، برگزاری یادواره 72 تن از شهدای محله دربقلعه و یادواره 17 تن از شهدای محله جهانستان ، اهدای جهیزیه به تعدادی از خانواده های نیازمند ، به صدا درآوردن زنگ مقاومت در مدارس را از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته برشمرد.
وی برگزاری کنگره شعر کشوری بسیج ، برنامه های ورزشی، دیدار با ائمه جمعه ، همایش اقتدار، دیدار با خانواده شهدا ، ایثارگران و بسیجیان ، اعزام 300 دانش آموز برای بازدید به مناطق عملیاتی جنوب ، برگزاری محافل قرآنی ، خدمات رایگان پزشکان در روستاها، همایش کارآفرینی جویندگان کار و برگزاری اردوهای جهادی را بخشی از برنامه های هفته بسیج بیان کرد.
29 آبان تا 5 آذر به نام هفته بسیج با شعار بسیج انقلابی وخدمتگزار نامگذاری شده است.
مرکز شهرستان ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540*2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.