مهدی بهرامیان شامگاه یکشنبه در شورای عالی حقوقی اندیشه ورزان بسیج حقوقدانان یزد افزود: رسالت اعضای این سازمان بسیار اثر بخش است و همواره باید در احصای آسیب ها و ناهنجاری های جامعه از خود تلاش مضاعف نشان دهند.
وی با قدردانی از اقدام های مختلف بسیج حقوقدانان استان یزد و ضرورت تداوم کارها برای تحقق اهداف نظام اسلامی و ماموریت های بسیج افزود: مطالبه گری جزو وظایف اصلی اعضای بسیح حقوقدانان است .
این مسئول اظهار کرد: کار برای انقلاب اسلامی در اصل کار برای مردم و پیگیری برای انجام مطالبات بر حق آنها در چارچوب مقررات نظام است که باید مدنظر اعضا باشد.
بهرامیان گفت: وحدت رویه ، داشتن طرح و برنامه مدون با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و همچنین کار توام با بصیرت در دستور کار سازمان بسیج حقوقدانان قرار گیرد.
وی یادآور شد: اگر امور مورد نیاز جامعه به صورت علمی و دقیق بررسی و اقدام های لازم انجام شود، قطعا نتایج ارزشمندی برای کشور ،مردم و مجموعه زیر پوشش به همراه دارد.
شورای عالی حقوقی اندیشه ورزان بسیج حقوقدانان متشکل از نخبگان بسیجی عضو قوه قضاییه است که در راستای وظایف و ماموریت های بسیج و مجموعه زیر پوشش و جامعه هدف فعالیت می کنند.
استان یزد با یک میلیون و 140 هزار نفر جمعیت ،300 هزار بسیجی دارد که در قالب سازمان ها و اقشار مختلف و به خصوص بسیج حقوقدانان فعالیت می کنند.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.